Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

brak ładowania ?
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / elektryka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marioopsk
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przeworsk

PostWysłany: Pią 14:12, 13 Mar 2015    Temat postu:

alternator zmieniłem na niby zregenerowany ale ładowania nadal brak. jaki jeszcze moze byc powód ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wiesiu
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:21, 13 Mar 2015    Temat postu:

Jeśli jesteś pewien nowego alternatora to przyczyną bedzie leżeć w wiazce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
iparts
Pasażer z trzeciego rzędu


Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:35, 01 Lip 2015    Temat postu:

Rozwiązałeś może problem? Wiesz co było przyczyną, prawdopodobnie tak jak napisał kolega wyżej wiązka, ale chciałbym się dowiedzieć bo znajomy ostatnio pytał mnie co może być przyczyną braku ładowania a kojarzyłem że na forum był właśnie taki temat więc byłbym wdzięczny za odpowiedź.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
franio123
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziadz

PostWysłany: Śro 19:49, 30 Mar 2016    Temat postu:

hey. czy wyjęcie alternatora w winin II 3,0 jest łatwe czy też kłopotliwe? muszę zaprowadzić do elektryka bo urwałem kabel wychodzący z altka i za cholere nie mogłem odkręcić nakrętki ze szpilki. zaczęła się obracać i dupa.
zastanawiam się czy samemu spróbować go wyjąć i zanieść sam alternator. Nie wiem tylko czy sam sobie poradzę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DamianKrosno
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:34, 30 Mar 2016    Temat postu:

hej wyciągnąć to 10 min. roboty wręcz idealny dostęp. Co do braku ładowania przewód główny prądowy z aku do alt bodajże ma zaprasowane bezpieczniki wyglądają jak koszulki termokurczliwe z klejem tylko trzeba wiązkę rozwijać. Najpierw sprawdź czy jest + przy alt. Miałem taki przypadek przy aerostarze uszkodzony mostek alternatora przepala ten przewód dość często.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
franio123
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziadz

PostWysłany: Śro 22:53, 30 Mar 2016    Temat postu:

U mnie było ładowanie ale bardzo czesto zapalała się kontrolka ładowania i po jakimś czasie gasła. Nawet jak świeciła kontrolka to ładowanie było 14.5v. Postanowiłem poszukać jakichś luźnych kabli i niestety urwałem kabel pojedynczy przykręcany do altka. Niestety szpilka zaczęła się obracać i nie idzie odkręcić nakrętki. Zakupiłem na allegro używke niby w idealnym stanie za 130 zł. Mam nadzieje że wymiana uspokoi kontrolkę. Chyba że to wina czegoś innego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DamianKrosno
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:09, 01 Kwi 2016    Temat postu:

Hej. Ja swojego kupiłem z uwalonym alternatorem, rozebrałem i okazało się że uszkodzony mostek prostowniczy (4 diody na zwarciu) Kupiłem używkę rozebrałem sprawdziłem stojan wirnik mostek nowe łożyska i śmigał ok 500 km po czym przestał ładować aku się rozładował po drodze do zera. Po naładowaniu aku ładowanie niby wruciło samo kontrolka zgasła ale pływało od 12.8 do 13.5v dzisiaj go rozebrałem i znowu uwalone diody tym razem dwie te. od odczepu gwiazdy. Nie wiem czy coś nie żre za dużo prądu. Na odpalonym elektryka pobiera 20A jak włączę wszystkie odbiorniki to 110A Shocked W ogóle to dziwny ten alternator zastosowany tzn jego wzbudzenie. Ładowanie i komunikat świeci nawet przy odpiętej wtyczce. Na regulator idą trzy przewody jeden to + na stałe a dwa pozostałe to ładuje jakieś impulsy, Nie tradycyjne wzbudzenie przez żarówkę. Ktoś wie o co chodzi. Na teraz wymieniłem tylko te dwie diody i ładuje 14.4V szukam następnego alternatora MASAKRA Sad Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DamianKrosno
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:43, 02 Kwi 2016    Temat postu:

Dzisiaj 50 Km. padło tylko 13.2V choć nie świeci. Ten alternator w 3.0 II jest inny niż we wszystkich windstarach i chyba nie najlepszy. Na allegro większość to bez firmowe podróbki na niektórych dumny napis made in china. Jak rozkminię sterowanie regulatora wkładam inny solidny taki ze 120A i ma być spokój.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
franio123
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziadz

PostWysłany: Nie 10:10, 03 Kwi 2016    Temat postu:

Ja kupiłem identyczny oryginalny. Przełożony i wszystko działa. 100 km testiwo zrobione i ładowanie 14,5. Kontrolka ani razu sie nie zapaliła. Pojechałem do elektryka bo samemu nie chciało mi się grzebać przy sąsiadach. 30 zeta i po sprawie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DamianKrosno
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:07, 03 Maj 2016    Temat postu:

Hej. Ja zrezygnowałem właśnie z oryginału po kolejnej awarii. Zamontowałem mocniejszy z Windstara pierwszej generacji 3.8l. Sterowany tradycyjnie (wzbudzany żarówką) Okazał się większy i bez przeróbki łapy się nie obyło. Oryginalny regulator oszukuje kompa i nie wywala żadnych błędów. Na dodatek odpięcie ładowania nowego alternatora powoduje spadek napięcia w instalacji co sygnalizuje oryginalna kontrolka + komunikat na desce. Testowane już 400km i działa miodzio. Z oryginalnym nie mogłem się daleko ruszyć bo świrował kiedy chciał. Najprawdopodobniej problem leżał w kompie silnikowym ale nie mam zamiaru go ruszać gdyż problem znany w USA i nawet serwis forda sobie nie radził i wymieniał co popadło a problem pojawiał się nadal co jakiś czas. Pozdr.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / elektryka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin