|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinl76
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:29, 14 Lut 2013 Temat postu: brak ładowania ? |
|
|
Witam Koledzy, może ktoś spotkał taki problem ... jechałem sobie po pracy do domu i niedaleko od domu zaczęły mi blaknąć kontrolki na zegarach i padł obrotomierz ... do domu dojechałem, o sprawie zapomniałem dzis rano uruchomiłem, zawiozłem pokemony do szkoły i jadąc do pracy znowu to samo ... padł obrotomierz, pociemniały kontrolki i auto padło ... zjechałem na luzie i aku juz nie chciało pociagnąć rozrusznika ... dodam, że nie paliła się kontrolka akumulatora w trakcie jazdy, oczywiscie jak zgasło auto to się zaswieciła ... czy to padło aku czy alternator ??? może ktoś poda podpowiedź, w ogóle jak zdemontowac w tym naszym aucie alternator
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Daniel0
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:23, 15 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Wez multimetr, odpal Winiego i sprawdz jakie masz ladowanie, o ile masz.
Standardowo powinno sie wahac miedzy 13,8, a 14,4 na wolnych obrotach.
Altka w Winim nie odkrecalem, ale jest na gorze, wiec dostep powinien byc bezproblemowy.
Jezeli chcesz, to moge zajzec jutro do swojego i Ci napisze co i jak
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aircat
Kierowca
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:41, 16 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Masz zawieszone lub zużyte szczotki alternatora, wymiana zajmuje mniej niż 10 minut, 2 lata temu w drodze na woodstock padło mi podobnie 150km przed celem, ale dojechałem dzięki agregatowi prądotwórczemu który zawsze tam zabieram.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcinl76
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:07, 16 Lut 2013 Temat postu: brak ładowania |
|
|
doczłapałem się do warsztatu, miernik wykazał, że alternator nie ładował ... konieczna była regeneracja alternatora... wymiana szczotek, szczotkotrzymacza, łożysk i jeszcze jakiś problem był z komutatorem bodajże ... łączny koszt 350 zeta ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Daniel0
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:43, 16 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
350 z wyjeciem alternatora, gratami i robocizna za regeneracje?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SETA
Klubowicz
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 1101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pyrlandia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:23, 16 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
350 zł, to jak za darmo.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Daniel0
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:42, 16 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Dokladnie. U mnie w Legionowie elektrycy biora 140 zl za wyjecie i regeneracje, a 60 zl jak im przyniesie sie alternator.
Do tego trzeba doliczyc graty.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karol MAŁY
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ze złomu Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:56, 17 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Daniel0 napisał: | Dokladnie. U mnie w Legionowie elektrycy biora 140 zl za wyjecie i regeneracje, a 60 zl jak im przyniesie sie alternator.
Do tego trzeba doliczyc graty. | Podobnie jak u mnie pytałem to z wyjęciem 150zł a jak sam wyjme to 60-80
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marioopsk
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Przeworsk
|
Wysłany: Pią 12:09, 06 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
panowie co moze byc przyczyna braku ladowania w takim przypadku jak moj czyli jade samochodem zaswieciła sie kontrolka od łądowania odstawiłem samochod zmierzyłem multimetrem i na odpalonym silniku pokazuje 11 i skacze do 11,5
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiesiu
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:25, 06 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Mogą być tylko szczotki a może być regulator lub nawet wiecej,czyli zespół diod prostowniczych. Najlepiej wyciagnij alternator i zanies na sprawdzenie do specjalisty od alternatorow. Ewentualnie zaryzykuj i kup san regulator
Ostatnio zmieniony przez wiesiu dnia Pią 14:42, 06 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|