|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Seba N
Nowy
Dołączył: 05 Sie 2015
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzyzdroje Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 5:41, 05 Sie 2015 Temat postu: choinka całego auta światła, nawiew warjują |
|
|
Witam
Jestem tu nowy. Posiadam Kanadyjczyka 3.8L 2000r wersja van cargo co jest rzadkością, przynajmniej tak mi się zdaje. autko mam pół roku nie było z nim problemów. ostatnio podjechałem pod sklep i po powrocie już nie odjechałem. po włączeniu świateł przekręceniu kluczyka martwa cisza. wiec sprawdziłem klemy i nic. następnie sprawdziłem bezpieczniki okazało się ze jeden nr 14 spalony. ok wymieniłem odpaliłem, włączyłem światła i znów martwa cisza, wiec świadomy ze coś w światłach robi spięcie wymieniłem bezpiecznik, odpaliłem i bez świateł wróciłem pod dom. i tu zaczęły się dziać cuda. Po wyjęciu kluczyka ze stacyjki po około 2-4 sekundach włączył się samoczynnie nawiew mimo ze był ustawiony w pozycji zero i zapaliło się prawe światło mijania. zdziczałem wsadziłem kluczyk ponownie przekręciłem na zapłon i wiatrak zgasł i można go było normalnie obsługiwać. światło zaś zgasło lecz po włączeniu świateł pali się tylko prawe mijania nie ma długich ani pozycyjnych po obu stronach, nie mam włącznika automatycznego jest to bardzo prosta wersja. po wizycie u mechanika i swoich tygodniowych zmaganiach na amerykańskich forach wszyscy jednogłośnie stawiali na FEM czyli Front Elektykal modol czyli jakoś tak, poczytałem i dowiedziałem się ze rzeczywiste odpowiada za to co zachowuje się dziwnie. sprawdziłem masy kable te które mogłem oczywiście wzrokowo a masy miernikiem po czym kupiłem moduł. niestety usterka pozostaje. moje podejrzenia padły na GEM czyli główny moduł ale po przejrzeniu manualna nie dostrzegłem by sterował on światłami i nawiewem lecz tylko silnikiem. aha auto odpala jeździ i jest zagazowane. czy koledzy na forum maja jakieś podpowiedzi? dodam ze wszystkie znane bolączki tego auta nie są mi obce. zrobiłem filmik sory za dużą ilość yyy
Ostatnio zmieniony przez Seba N dnia Śro 9:35, 05 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Palio
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 13 Cze 2014
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kuklówka Radz. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 7:19, 16 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Miałem to samo - padły 2 bezpieczniki w skrzynce w komorze silnika - takie duże (20A, 30A).
Wyjęte, przeczyszczone styki i bangla.
Powodem pierwotnym było zwarcie na kablach od zasilania zapalniczki. Kiedyś wyjmowałem gniazdo i źle zaizolowałem.
Pamiętaj, że Wini ma sterowanie masą.
Jakikolwiek kabel plusowy na masie i zaczynają się cuda
PzDr
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|