|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
eistee
Nowy
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:49, 19 Wrz 2010 Temat postu: Nowy zakup - Nowy użytkownik Pytanie |
|
|
Na początku się ładnie ze Wszystkimi witam. Wczoraj przywiozłem sobie upragnionego Windstara 3.0 98r, ale niestety z defektem silnika ( tak było napisane ). Od samego rana sprawdzałem co i jak i zaciekawiła mnie jedna rzecz. Mianowicie po włożeniu nowego akumulatora ( stary nie dawał oznak życia nawet po naładowaniu ) silnik robił tylko tyk tyk i zaczęło śmierdzieć spalenizną. Okazało się że przewod + ktory idzie od akumulatora do rozrusznika prawie sie stopil. Pytanie co może być przyczyną ???( mechanikiem nie jestem więc pytam ). Następne pytanie co może byc przyczyną kiedy olej w silniku ma kolor rdzy? ( auto trochę stało. dzięki za kożdą odpowiedź.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:05, 19 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Witam,z tym kablem to ewidentnie masz zwarcie,przewód''+'' może mieć przetartą izolację i dotykać do obudowy silnika czy skrzyni .Poza tym jak długo wini stał to przejrzyj kostki, złącza ,punkty masowe ,klemy,oczyść psiknij WD40.To tak na początek.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
eistee
Nowy
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:12, 19 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odpowiedź, a co z rozrusznikiem?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:23, 19 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Sprawdź na krótko
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:36, 19 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
może rozrusznik jest oki tylko zaskakuje lecz silnik jest zatarty i rozrusznik się pali spróbuj pokręcić kołami pasowymi jak się ruszy to szukaj w rozruszniku
napisz co mówił poprzedni właściciel o tym defekcie jaki defekt musiał coś powiedzieć?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
eistee
Nowy
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:48, 19 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
No właśnie nikt nic nie wie, auto przywiozłem z niemieckiego komisu z napisem motor defekt. Zaryzykowałem bo cena była śmieszna i nawet jeśli silnik ma całkiem padnięty to opłaca sie naprawiać . Auto ma wszystkie swrwisy potwierdzone pieczątkami i przebieg 170.000. Kombinuję jednak na około zanim wymienię silnik. Czy rozrusznik od 3.8jest taki sam jak do 3.0?
ps. Myślę że nawet zatarty silnik by trochę pochechłał , a ten nic. tylko tyk tyk
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:09, 19 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
zatarty stoi i ani drgnie dlatego zatarty jak przekręcasz kluczyk to czy? elektromagnes wbija bendiks czy tylko pyka i nic?
Nie chce mi się wierzyć że Niemiec sprzedał jako uszkodzony silnik z powodu uszkodzonego rozrusznika , dlatego kombinuje z silnikiem
Ale mogę się mylić ponieważ kolega kupił vojka z zatartą pompą klimy przez co rozrusznik nie mógł przekręcić i uznali w komisie jako zatarty silnik (jednak było to w Polsce)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
eistee
Nowy
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:37, 19 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
C wojtek11 napisał: | zatarty stoi i ani drgnie dlatego zatarty jak przekręcasz kluczyk to czy? elektromagnes wbija bendiks czy tylko pyka i nic?
Nie chce mi się wierzyć że Niemiec sprzedał jako uszkodzony silnik z powodu uszkodzonego rozrusznika , dlatego kombinuje z silnikiem
Ale mogę się mylić ponieważ kolega kupił vojka z zatartą pompą klimy przez co rozrusznik nie mógł przekręcić i uznali w komisie jako zatarty silnik (jednak było to w Polsce) |
Ciężko ocenić, ale jest to zwykłe tykanie, które występuje zazwyczaj przy rozładowanym akumulatorze. Przy naładowanym akumulatorze robi dokładnie to samo, jednak mój tor myślenia zmienił się w momencie kiedy kabel + poparzył mi palce, a z okolic rozrusznika poleciał dymek. Zaznaczę jednak, że do momentu kiedy nie przekręcę kluczyka do pozycji rozruchowej, wszystko co elektryczne w samochodzie działa, kontrolki również.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:54, 19 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
jak zewrzesz w rozruszniku ten kabel co ci się grzeje i ten drugi (gruby) który wchodzi do rozrusznika to rozrusznik powinien kręcić się (powinien zadziałać silnik elektryczny)
jak zadziała to spróbuj zewrzeć ten od akumulatora i ten cienki wtedy powinien zakręcić silnikiem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
eistee
Nowy
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:25, 19 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
wojtek11 napisał: | jak zewrzesz w rozruszniku ten kabel co ci się grzeje i ten drugi (gruby) który wchodzi do rozrusznika to rozrusznik powinien kręcić się (powinien zadziałać silnik elektryczny)
jak zadziała to spróbuj zewrzeć ten od akumulatora i ten cienki wtedy powinien zakręcić silnikiem |
Mam nadzieję, że wiesz co mówisz. Jutro tak uczynie i dam znać. Dziękuję za dobre rady.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|