 |
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vanbeethoven
Klubowicz
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Bielska Bialej Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:09, 27 Lip 2012 Temat postu: Przewody WN w metrażu |
|
|
Szanowni koledzy/leżanki proszę o pinie w następującym temacie. Czy warto zakupić i wymienić same przewody np. firmy BERU z rdzeniem miedzianym? Co roku ta sama historia, przy LPG lekkie przebicie na przewodach i koniec radości z jazdy winnim. Zakup oryginalnych Motorcraftów nic nie daje poza dużym ubytkiem w portfelu, po roku i tak do wymiany. Temat zamienników przerobiony z negatywnym skutkiem - Federale też pociągły tylko rok. Tak więc może spróbować wymiany samych przewodów - końcówek oryginalnych mam do wyboru i koloru. Zakuć dam rade sam ale pojawia się pytanie. Czy praca przewodów z rdzeniem miedzianym, z uwagi na emisje silnego pola elektromagnetycznego, może zakłócić prace innych urządzeń elektronicznych silnika. Nie chodzi o szumiące radio ale o elektronikę pod maską. Od sprzedawcy przewodów miedzianych BERU usłyszałem że stosowane są na pierwszy montaż w motocyklach japońskich a one w końcu tez mają zapłon elektroniczny i sporo elektroniki pod bakiem, może nawet więcej niż winni. Proszę o opinię a po ewentualnej wymianie napiszę recenzje z użytkowania. Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vanbeethoven
Klubowicz
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Bielska Bialej Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:29, 02 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Z uwagi na znamienną ciszę podzielę się swoimi dotychczasowymi ustaleniami. Otóż przewody WN z rdzeniem miedzianym mają bardzo niską oporność i dlatego są chętnie stosowane w sportach motorowych-wysoka jakość iskry, jednakże w codziennym użytku emitują zakłócajace pole elktromagnetyczne, które nie tylko uniemożliwia odbiór radia czy rozmowę przez komórkę ale też może zakłócać pracę układów elektronicznych w tym komputera silnika lub instalacji LPG. Są produkowane dla konkretnych marek np. BMW ale wtedy wyposaża sie je w oporniki instalowane w końcówkach, powodujące wzrost oporności a więc i słabszą iskrę i tak wracamy do początku. Firma Janmor zaproponowala mi kable z ferromagnetykiem dedykowane do Forda Taurusa, ma co prawda bliźniaczy silnik ale nie wiem jak jest umieszczony i czy te kable będą pasować. Niezwykle natomiast zaskoczyła mnie firma THE LEADER z Kobylnicy (cena około 110zł.) Nie tylko wykonali przewody na wymiar oryginalnych ale również przeslali je do testów. Jutro wymieniam przewody i świece i przystępuje do testow. .
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vanbeethoven
Klubowicz
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Bielska Bialej Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:25, 04 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Po pierwszym miesiącu jazdy wszystko jest ok Jednakże trzeba poczekać rok aby test był wiarygodny. Przy okazji wymieniłem świece na NGK bo często to właśnie uszkodzenie świecy skutkujące zwiekszonym oporem powoduje przebijanie izolacji przewodów. Póki co mogę polecać przewody The Leader.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|