Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Uciekający prąd

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / elektryka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
banshee
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubin , DLU
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:49, 17 Lip 2019    Temat postu: Uciekający prąd

Hey ! Witam Koleżanki i Kolegów , o ile ktoś tu jeszcze jest ... Mam problem , nie znalazłem w dziale niczego podobnego więc opiszę . Otóż , coś mi bardzo pożera prąd , na postoju i powyłączanym wszystkim co tylko multimetr pokazuje 0,56 A ( nastawiony na pomiar do 10 A ) . Odłączyłem co się tylko dało : radio , altek , rozrusznik , lpg , komputer silnika , wszelkie dodatki ( tv , kamera cofania ... ) , bez efektu . Pomogło dopiero wyjęcie bezpiecznika w kabinie , nr 29 , opisany jako lampki wewnętrzne . Pobór spadł do znośnego 0,09 A . Bez tego bezpiecznika nie działa oświetlenie kabiny ( pryszcz ) , centralny zamek i przednie szyby . Tylne uchylane działają normanie . Zauważyłem , że przy odpalonym silniku zamki dają się zamknąć przyciskiem na drzwiach , otworzyć już się nie dają , ale przy próbie otwierania słychać pracujący przekaźnik , tylko reakcji zamków nie ma . Po zgaszeniu i wyjęciu kluczyka nie działa nawet to . Inne urządzenia działają normalnie , radio , zapalniczki , podświetlenie zegarów , nawiewy itp . Po włożeniu bezpiecznika nr 29 wszystko działa normalnie , zamki z przycisków i z pilota , otwieranie szyb itd . Podpowie mi ktoś , gdzie szukać przyczyny , co może tak strasznie pożerać prąd ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sebson
Nowy


Dołączył: 20 Cze 2015
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radomsko
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:27, 20 Lip 2019    Temat postu:

Witaj, mam taki sam problem i walczę właśnie z tym. zmieniałem komputer gem i tez to samo. teraz jeszcze padł airbag i pali mi bezpiecznik pod maską kod migania poduszki n desce to 12 albo 1 mignięcie a za chwile dwa mignięcia. Nie wiem czy przez tą awarie ale padł regulator napięcia w alternatorze i zagotowałem akumulator. elektrycy rozkładają ręce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
damianti20
Nowy


Dołączył: 02 Sie 2017
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 7:24, 18 Sie 2019    Temat postu:

Witam,
Ciekawi mnie czy rozwiązaliście temat. Ja w swoim windku borykam sie z tym tematem juz rok, przez ten czas wymienilem 2 aku i 2 altki. Elektrycy(pięciu jednogłośnie) "nieopłaca nam się dłubać, w tym czasie zrobimy kilka innych aut". Zależność jest taka że COŚ rozładowuje akumulator, który na dzień dobry wysyła do alternatora zapotrzebowanie na 100 % mocy żeby się doładować, jeśli włączymy do tego światła lub inne odbiornki altek próbuje dać 200% i się pomału uszkadza. Jeden elektryk podpowiedział tylko że najczęściej przecierają się kable w przelotkach w drzwiach i klapie, niestety u mnie są całe i problem istnieje dalej, szukam igły w stogu siana która zżera 1 A prądu. Swoją drogą cieszę sie że jeszcze ktoś tu zagląda. Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
techniks-2
Kierowca


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hamburg
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:59, 22 Sie 2019    Temat postu:

Witam.
Podlacz multimetr i po kolei wylanczaj bezpieczniki, kiedy wartosci beda prawidlowe bedziesz wiedzial juz jakie urzadzenie jest uszkodzone. Oczywiscie pod jednym bezpiecznikiem moze byc kilka urzadzen . U mnie bylo to samo i po wymianie alteratora mialem spokoj. Ladowanie w winstarze mialem ponad 14,60v.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / elektryka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin