|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bodeknur
Nowy
Dołączył: 04 Lis 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:50, 04 Lis 2014 Temat postu: Wymiana kabli WN Windstar 2002 3.8 SE |
|
|
Witam, na początek, bo nowy jestem.. I pytanko.. Poratuje ktoś schematem jak mają być podłączone kable WN do cewki w Winku z tematu? Chyba cos poknociłem, bo odpala, ale po chwili prycha i gaśnie.. Help:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
techniks-2
Kierowca
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hamburg Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:00, 05 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patryczysko
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Śro 14:11, 05 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
To jest tak samo, jak u mnie w roczniku 2000, tylko,że jest cewka w innym miejscu. Jak zmieniałem kable i świece, to mój kumpel zamienił 5 z 6 na cewce i wtedy silnik chodzil, jak traktor, a jeszcze mu tłumaczyłem, żeby się nie pomylił przy podpinaniu, ale coż...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bodeknur
Nowy
Dołączył: 04 Lis 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:23, 05 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Witam, serdeczne dzięki, jeszcze tylko mała wątpliwość, bo zielony jestem.. Numerki na cewce mają odpowiadać numerom cylindrów, tak?Czyli jeden na cewce,pierwszy cylinder,dwa - drugi, itd? Bo u mnie na cewce jakos te numerki nie po kolei lecą.. I czy ta sekwencja pod rysunkiem, to kolejnośc zapłonu, czy jak? PZdr
Ostatnio zmieniony przez bodeknur dnia Śro 18:45, 05 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiesiu
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:21, 05 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Na cewce nie jest do końca po kolei, wpinasz tak jak podaca numerki na cewce i numery świec na silniku które wyżej koledzy podali
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bodeknur
Nowy
Dołączył: 04 Lis 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:37, 05 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
No dzięki serdecznie za pomoc, jutro bede wcielał porady w życie:) Pozdrawiam:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bodeknur
Nowy
Dołączył: 04 Lis 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:11, 06 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
No to sprobowalem,i powiem tyle... Albo ja oszalalem,albo jakis pacan to robil wczesniej. Zalozyl cewke odwrotnie, kable popodlaczal tez odwrotnie, tzn na rzad 123 zapial kable 465, a na 465 zalozyl kable 123,czyli te od grodzi... prad mu nie pasowal, to obcial kable zasilajace cewke,i tez je pozamienial...:-\ Piec razy to rozbieralem,zanim zalapalem.. Albo to jakis pieprzony geniusz,albo skonczony baran, przeciez sie nakombinowal jak kon pod gore.. Jak zalozylem cewke i kable tak jak maja byc, to silnik brzmial przy pribie odpalania jakby byl zatarty, a aku byl czerwony, a ani proby zaskoczenia.. jak zamienilem zas kable na cewce odwrotnie, to wprawdzie zapalil, ale ktores kable byly nie tak,bo trzasl sie silnik i kaszlal..Teraz dalem cewke i kable tak jak maja byc, rozpialem kable na zasilaniu, znalazlem prad i reszte z trzech kabli losowo,i pali ale tez sie krztusi.. Spedze caly dzien jutro na szukaniu wlasciwej kolejnosci, chyba ze ktos z szanownych forumowiczow zechce wspomoc rada.. No rece opadaja:'(
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
techniks-2
Kierowca
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hamburg Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:41, 06 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
ignition Coil
Ostatnio zmieniony przez techniks-2 dnia Czw 22:42, 06 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bodeknur
Nowy
Dołączył: 04 Lis 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:02, 03 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Witam po przerwie... ciagle w tym modelu, niby wszystko podlaczone poprawnie, a jednak cos ,,sieje" ciagle.. Radio na slabszych stacjach strzela do mnie jak niemiec z ckmu, w dodatku po podlaczeniu instalacji gazowej w programie do jego obslugi jedna z funkcji pokazujaca obroty silnika mnozy je razy dwa. Czyli przykladowo obrotomierz i OBD pokazuja 700 obrotow, a w tym programie jest 1400.. To mnozenie obrotow znika w okolicach 2000, wtedy wszystkie wskazniki pokazuja je tak samo. Zmienilem cewke, myslac ze to moze jakies wewnetrzne przebicie, ale nic to nie dalo, silnik trzesie sie na wolnych obrotach, radio strzela, obroty w programie do 2000 podwojone, powyzej sie zgadzaja.. Albo druga cewka trafiona, albo nie wiem... kable i swiece nowe, ma ktos jakis pomysl dlaczego tak sie dzieje? Przy okazji... EGR zaslepiony.. Czy jest tu jakis madry radża?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|