|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ptak1974
Pasażer z trzeciego rzędu
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: Wto 20:07, 17 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
I jaki był powód tego trzeszczenia? Mam to samo w prawym kole i podejrzewam łożysko mocowania amortyzatora. Ktoś już to robił ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vidi
Kierowca
Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:32, 17 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Ja robiłem ale razem ze sprężyną , może to być też walnięta sprężyna która strzeliła w kielichu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ptak1974
Pasażer z trzeciego rzędu
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: Wto 22:15, 17 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
No to mnie nie pocieszyłeś . Mam nadzieje że bedzie to tylko łożysko. Tylko sie zastanawiam czy kupic tylko łożysko czy całe mocowanie amorka? Pewnie okaże się po rozkręceniu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bulanos
Klubowicz
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świnoujście Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:52, 06 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Doktor nadal nie może dojść przyczyny trzeszczenia chyba bede musiał bryknąć sie za miedzę do niemców może oni znajdą
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ARACLE
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SKWIERZYNA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 9:17, 07 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
bulanos weź zrób z tą igłą jak pisał zbynek ja tak robiłem w innych samochodach to moze pomóc. popryskaj połączenia gumowe ale pokolei żebyś pamiętał gdzie przestanie "czeszczeć" i jak się kiedys powtórzy to będziesz wiedzial co do wymiany. można jeszcze tą igla wcisnąć trochę oleju pod gumki od końcówek drążków i sworzni wachaczy bo też potrafią skrzypieć jak cholera. w jednym z samochodów miałem też takie dźwięki jak było such na końcu drążka kierowniczego przy kolumnie kierowniczej pod tą gumą. dążek jast zakończony przegubem kulowym i i to też potrafi dźwięczeć.
a co do niemców to znajdą ale kasiurkę w twoim portfelu a wcale nie są lepsi od nas, trochę się tam przewijałem
Ostatnio zmieniony przez ARACLE dnia Wto 9:19, 07 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mistrzoo
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:56, 16 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
sTARY TO NA BANK KOŃCÓWKI DRĄŻKÓW JA TEZ TAKJ MIAŁEM MIMO ŻE MÓJ BYŁ CAŁY CZAS JEŻDZONY IGŁA STRZYKAWKA I NA POCZĄTEK WD40 A POTEM W TĄ SAMA DZIÓRKE TAKI SMAR DO ŁAŃCUCHÓW MOTOCYKLOWYCH I CZESZCZENIA NIE BĘDZIE
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
charger
Moderator
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 458
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 10:08, 17 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
szkoda tylko że końcówki drążków nie maja z tym nic wspolnego.
NIE KRZYCZ
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ARACLE
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SKWIERZYNA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:23, 18 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
charger napisał: | szkoda tylko że końcówki drążków nie maja z tym nic wspolnego.
NIE KRZYCZ |
mogą "czeszczeć" taż końcówki, u mnie w winim są nawet smarowiczki w końcówkach, i końcówkach łączników stabilizatorów, i w sworzniach wachaczy tak jak kiedyś w żukach, kolega miał voyka, starszy madel, i też miał smarowniczki i "czeszczało" jak daliśmy smaru to przestało. tak więc może się zdażyć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
charger
Moderator
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 458
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 9:37, 18 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
to skąd masz te końcówki? w oryginalnych nie ma czegoś takiego
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bulanos
Klubowicz
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świnoujście Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:09, 18 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
będe we wtorek na warsztacie z klimą to mechanik ma skontrolować co "czeszczy" a nie trzeszczy. Jest to zupełnie inny odgłos jak na przykład z przegubu, jak sie dowiem co to dam znac
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|