|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:57, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Te obroty to wina reduktora po prostu membrana sflaczała warto wymienić reduktor
ile pali ci na trasie w manualu ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
franio123
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grudziadz
|
Wysłany: Pon 21:01, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
na trasie 13 gazu nie oszczędzając i obładowany
a samej membrany nie można?
Ostatnio zmieniony przez franio123 dnia Pon 21:02, 11 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:05, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
można ale trzeba dokładnie naciągnąć
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:23, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
No i nie zawsze się udaje wymienić, ale spróbować warto.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
emce
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:04, 11 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Witam, podłączę się pod temat - mam taką normalną (czyt. zwykłą) instalację LPG. Czy przed zgaszeniem silnika mam wracać na PB, czy mogę normalnie gasić na LPG??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 0:19, 12 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Nie można udzielić jednoznacznej odpowiedzi, zależy jaka dokładnie jest to instalacja (jak jest założona) jakie ma podzespoły, samo zwykła instalacja jest dosyć szerokim pojęciem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
franio123
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grudziadz
|
Wysłany: Wto 15:06, 12 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
z tego co miały wszystkie moje instalacje to był automat, który przełączał na gaz po osiągnięciu jakichś tam obrotów a gaszony był zawsze na gazie i sam przy odpalaniu przełączał się na benzynę. Nie ma wiec potrzeby gasić na benzynie tym bardziej jak ciepły jeszcze silnik to śmiało można odpalać na gazie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:36, 12 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Jeżeli instalacja automatycznie się uruchamia to i tak za każdym razem silnik startuje na PB.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:30, 12 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
ja gaszę na gazie i jest oki jak zapalę to jadę na benzynie do puki nie przełączy niekiedy długo bo jak nie ma gdzie dać gazu a ja nie pilnuje żeby przygazować to i parę kilosów na Etylince się zdarza
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:07, 13 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Bezpieczniejsze dla silnika jest przełączanie na gaz w/g temperatury silnika, w/g obrotów może się zdażyć że tuż po ruszeniu jesteś zmuszony podnieść obroty i wtedy jedziesz na gazie na zimnym silniku. Parownik jeszcze nie jest rozgrzany, co za tym idzie, nie ma możliwości poprawnego dawkowania gazu, powstają błędy w pracy silnika i zaczynają sie mniejsze lub większe problemy. To tylko informacyjnie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|