Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

instalacja LPG
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / instalacje gazowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:57, 11 Kwi 2011    Temat postu:

Te obroty to wina reduktora po prostu membrana sflaczała warto wymienić reduktor
ile pali ci na trasie w manualu ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
franio123
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziadz

PostWysłany: Pon 21:01, 11 Kwi 2011    Temat postu:

na trasie 13 gazu nie oszczędzając i obładowany

a samej membrany nie można?


Ostatnio zmieniony przez franio123 dnia Pon 21:02, 11 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:05, 11 Kwi 2011    Temat postu:

można ale trzeba dokładnie naciągnąć
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
diku
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stary Gierałtów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:23, 11 Kwi 2011    Temat postu:

No i nie zawsze się udaje wymienić, ale spróbować warto.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
emce
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:04, 11 Kwi 2011    Temat postu:

Witam, podłączę się pod temat - mam taką normalną (czyt. zwykłą) instalację LPG. Czy przed zgaszeniem silnika mam wracać na PB, czy mogę normalnie gasić na LPG??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
diku
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stary Gierałtów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:19, 12 Kwi 2011    Temat postu:

Nie można udzielić jednoznacznej odpowiedzi, zależy jaka dokładnie jest to instalacja (jak jest założona) jakie ma podzespoły, samo zwykła instalacja jest dosyć szerokim pojęciem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
franio123
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziadz

PostWysłany: Wto 15:06, 12 Kwi 2011    Temat postu:

z tego co miały wszystkie moje instalacje to był automat, który przełączał na gaz po osiągnięciu jakichś tam obrotów a gaszony był zawsze na gazie i sam przy odpalaniu przełączał się na benzynę. Nie ma wiec potrzeby gasić na benzynie tym bardziej jak ciepły jeszcze silnik to śmiało można odpalać na gazie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
diku
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stary Gierałtów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:36, 12 Kwi 2011    Temat postu:

Jeżeli instalacja automatycznie się uruchamia to i tak za każdym razem silnik startuje na PB.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:30, 12 Kwi 2011    Temat postu:

ja gaszę na gazie i jest oki jak zapalę to jadę na benzynie do puki nie przełączy niekiedy długo bo jak nie ma gdzie dać gazu a ja nie pilnuje żeby przygazować to i parę kilosów na Etylince się zdarza
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
diku
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stary Gierałtów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:07, 13 Kwi 2011    Temat postu:

Bezpieczniejsze dla silnika jest przełączanie na gaz w/g temperatury silnika, w/g obrotów może się zdażyć że tuż po ruszeniu jesteś zmuszony podnieść obroty i wtedy jedziesz na gazie na zimnym silniku. Parownik jeszcze nie jest rozgrzany, co za tym idzie, nie ma możliwości poprawnego dawkowania gazu, powstają błędy w pracy silnika i zaczynają sie mniejsze lub większe problemy. To tylko informacyjnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin