Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna FORD WINDSTAR KLUB
www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

instalacja LPG
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / instalacje gazowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:50, 13 Kwi 2011    Temat postu:

Poprzednim autem przejechałem 200tyś/km i nie raz nie dwa za wcześnie przełączyło się na gaz jedynym efektem niepożądanym jest to że w zimie parownik zamarznie w lecie nie ma problemu od razu można na gazie jechać pod warunkiem że jeździmy na płynie a nie na wodzie parownik wytrzymuje jakieś 150tyś/km
No i wtryski się zastoją jak na benzynie nie będziemy jeździć
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Berttone
Nowy


Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 1:00, 04 Sty 2013    Temat postu:

Koledzy mam do kupienia fajnego Windstara, ale jest w nim ten nowszy silnik 3.8 V6 SFI 200 KM (lub jak niektóre źródła podają EFI). Podobno przy takim podawaniu paliwa odpada najtańsza instalacja gazowa. Powiedzcie jaki gaz można tu zainstalować i jaki były minimalny koszt tego? A może "zwykły" gaz da się jednak założyć bez problemu? Chodzi o koszt - instalka za 3200 zł, to przecież połowa wartości tego auta...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SETA
Klubowicz


Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 1101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pyrlandia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:21, 04 Sty 2013    Temat postu:

Nigdy nie założę gazu do Winiego, bo to pozorne oszczędności.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
franio123
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziadz

PostWysłany: Nie 21:37, 06 Sty 2013    Temat postu:

zakładać specjalnie to może się nie opłacać, ale jak już kupiony z gazem to same oszczędności!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karol MAŁY
Pasażer z drugiego rzędu


Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ze złomu
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:38, 10 Lut 2013    Temat postu:

A ja mam inne pytanko mam u siebie założoną instalacje landi-renzo(nie wiem która gen.bo sie na nich nie znam)Wink ale jest taki myk że raz normalnie zaskakuje i jade na gazie a za innym razem niby przełancza ale za chwile tylko dioda szybko pulsuje i czuje że jade na benzynie do tego wtedy zapala się check engine ma ktoś jakiś pomysły co mogło się popsuć?dzięki za jakiekolwiek info
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
franio123
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziadz

PostWysłany: Pią 20:19, 24 Maj 2013    Temat postu:

czy latem można odpalać zimny silnik z sekwencyjną instalacją na gazie? zanim sam przełączy na gaz to mam połowę drogi do pracy za sobą. a wszystkie krótkie odcinki robię na benzynie. z tego co się doczytałem to w sekwencji nie ma już ryzyka strzału i uszkodzenia przepływomierza. niby jest to awaryjne odpalanie, ale dużo ludzi ponoć cały czas z tego korzysta.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
aircat
Kierowca


Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:29, 25 Maj 2013    Temat postu:

jakiego typu masz instalację gazową by wypadało napisać, bo w zależności od firmy inaczej się przełącza w tryb awaryjny. Ale najlepszym rozwiązaniem dla ciebie jest obniżenie temperatury przełączania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
franio123
Mistrz Kierownicy Windstara


Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grudziadz

PostWysłany: Sob 12:50, 25 Maj 2013    Temat postu:

wiem jak załączyć awaryjnie, tylko pytam się jakie mogą być konsekwencje odpalania latem w ten sposób.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
aircat
Kierowca


Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:22, 25 Maj 2013    Temat postu:

Niektóre wtryskiwacze mogą "kleić" się przy zbyt niskiej temperaturze co będzie skutkować nierówną pracą na gazie i dławieniem się silnika, ale jeśli chodzi o konsekwencje jazdy na gazie w temperaturze powyżej 15 stopni to nie powinno mieć wpływu ani na silnik ani na instalację.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORD WINDSTAR KLUB Strona Główna -> Pytania / instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
Strona 5 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin