|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:50, 13 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Poprzednim autem przejechałem 200tyś/km i nie raz nie dwa za wcześnie przełączyło się na gaz jedynym efektem niepożądanym jest to że w zimie parownik zamarznie w lecie nie ma problemu od razu można na gazie jechać pod warunkiem że jeździmy na płynie a nie na wodzie parownik wytrzymuje jakieś 150tyś/km
No i wtryski się zastoją jak na benzynie nie będziemy jeździć
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Berttone
Nowy
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 1:00, 04 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Koledzy mam do kupienia fajnego Windstara, ale jest w nim ten nowszy silnik 3.8 V6 SFI 200 KM (lub jak niektóre źródła podają EFI). Podobno przy takim podawaniu paliwa odpada najtańsza instalacja gazowa. Powiedzcie jaki gaz można tu zainstalować i jaki były minimalny koszt tego? A może "zwykły" gaz da się jednak założyć bez problemu? Chodzi o koszt - instalka za 3200 zł, to przecież połowa wartości tego auta...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SETA
Klubowicz
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 1101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pyrlandia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:21, 04 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Nigdy nie założę gazu do Winiego, bo to pozorne oszczędności.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
franio123
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grudziadz
|
Wysłany: Nie 21:37, 06 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
zakładać specjalnie to może się nie opłacać, ale jak już kupiony z gazem to same oszczędności!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karol MAŁY
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 19 Sty 2013
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: ze złomu Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:38, 10 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
A ja mam inne pytanko mam u siebie założoną instalacje landi-renzo(nie wiem która gen.bo sie na nich nie znam) ale jest taki myk że raz normalnie zaskakuje i jade na gazie a za innym razem niby przełancza ale za chwile tylko dioda szybko pulsuje i czuje że jade na benzynie do tego wtedy zapala się check engine ma ktoś jakiś pomysły co mogło się popsuć?dzięki za jakiekolwiek info
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
franio123
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grudziadz
|
Wysłany: Pią 20:19, 24 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
czy latem można odpalać zimny silnik z sekwencyjną instalacją na gazie? zanim sam przełączy na gaz to mam połowę drogi do pracy za sobą. a wszystkie krótkie odcinki robię na benzynie. z tego co się doczytałem to w sekwencji nie ma już ryzyka strzału i uszkodzenia przepływomierza. niby jest to awaryjne odpalanie, ale dużo ludzi ponoć cały czas z tego korzysta.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aircat
Kierowca
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:29, 25 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
jakiego typu masz instalację gazową by wypadało napisać, bo w zależności od firmy inaczej się przełącza w tryb awaryjny. Ale najlepszym rozwiązaniem dla ciebie jest obniżenie temperatury przełączania.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
franio123
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grudziadz
|
Wysłany: Sob 12:50, 25 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
wiem jak załączyć awaryjnie, tylko pytam się jakie mogą być konsekwencje odpalania latem w ten sposób.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aircat
Kierowca
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:22, 25 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Niektóre wtryskiwacze mogą "kleić" się przy zbyt niskiej temperaturze co będzie skutkować nierówną pracą na gazie i dławieniem się silnika, ale jeśli chodzi o konsekwencje jazdy na gazie w temperaturze powyżej 15 stopni to nie powinno mieć wpływu ani na silnik ani na instalację.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|