|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gural
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:07, 17 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
no i niestety najslabszym ogniwem okazal sie gaz na lukoilu
(ostatnio robilemm 3 tankowania pod rzad na lukim i za kazdym razem to samo )
dotankowalem orlena do pelna i objawy znikly
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krazowniksieci
Administrator
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wodzisław śląski
|
Wysłany: Sob 19:54, 17 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
ooo teraz cięzko wyczuć czy tylko oni mieli ciulata dostawe czy coś robią.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gural
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:18, 19 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
tak jak mowilem ostatnie tankowania robilem na lukim w lodzi na mickiwicza i bylem bardzo niezadowolony
a 3 tygodnie temu tez na lukim tylko ze na trasie zatankowalem miedzy lodzia a leczyca i z tamtym jak reka odjol, ale ta stacja byla kiedys trefna jak wlascicielem bya jeta
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kubas
Klubowicz
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 818
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mosina Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:23, 19 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
no niestety,....polska rzeczywistość się klania ;p
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
windi95
Klubowicz
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dąbrowa Łużycka/ Nowa Ruda Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 2:51, 28 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
góral jeżeli nie rozwiązałeś jeszcze problemu to może pomoże ci moja przygoda z gaśnięciem silnika na gazie.
mianowicie w zeszłym roku ubywało mi płynu chłodzącego w układzie, ale jak zwykle z braku czasu nie było się kiedy tym zająć. a i nie zawsze pamiętałem o dolewaniu. od czasu do czasu gasł mi samochód nawet w czasie jazdy. mogłem go odpalić tylko na benzynie. po jakimś czasie mogłem wrócić na gaz.
okazało się, że w układzie było mało płynu i reduktor po prostu zamarzał i nie podawał gazu. po wymianie węży i uzupełnieniu płynu taki myk już się nie pojawił. podobny efekt może dawać zapowietrzony układ chłodzenia.
podobnie miałem z niedziałającą klimą zaraz po jej nabiciu. wyciekł mi płyn z rurki od pompy wodnej i komputer wyłączał klimę.
jak ci następnym razem silnik zgaśnie sprawdź temperaturę na reduktorze.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gural
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:21, 28 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
no wiec, plyn mam , uklad nie jest zapowietrzony, ale ostatnio zaczela mi dosc czesto podchodzic wskazowka pod samo H (a zawsze byla w polowie) mogl bym powiedziec ze to zjawisko jest notoryczne
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
windi95
Klubowicz
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dąbrowa Łużycka/ Nowa Ruda Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:26, 28 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
więc albo masz przytkany układ, albo nie otwiera się termostat. sprawdź to szybko bo szkoda uszczelek na głowicach.
sprawdź też temperaturę parownika jak zgaśnie na gazie. możesz też sprawdzić w trakcie pracy czy nie odbiega temperaturą od całego układu.
a ogrzewaniem nie masz problemów?
Ostatnio zmieniony przez windi95 dnia Śro 16:31, 28 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darioso
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 21:23, 28 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Obym nie był złym prorokiem...
Duże wzrosty temperatury, gaśnięcie na gazie (ponieważ gaz się nie rozpręża=oszroniony parownik), bulgotanie na ciepłym silniku w zbiorniku wyrównawczym (czuć spalinami), ubytek płynu ze zbiorniczka wyrówanwczego, nadmiernie dymienie z rury wydechowej to wszystko może być, ale najczęściej jest objawem walniętej uszczelki pod głowicą lub pękniętej głowicy.
Coś na ten temat wiem - 2 razy już to przerabiałem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
windi95
Klubowicz
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dąbrowa Łużycka/ Nowa Ruda Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:44, 28 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
obyś nie był złym prorokiem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gural
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:43, 29 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
wie3c plynu mi nie ubywa, wzrost temp moze byc spowodowany korkami w lodzi (czesto odcinek do domu 10 km jade 40 do 60 minut) bulgotac nie bulgocze, czasmi tylko gazem zajedzie, ale juz wiem skad i w weekend zlikwiduje ten problem
a co do ogrzewania to ciagle go nie mam bo nie mam czasu sprawdzic co z nim jest nie tak
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|