|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vidi
Kierowca
Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:12, 27 Lip 2008 Temat postu: Problem z klimą |
|
|
Witajcie,pojawił się u mnie problem z klimą działa i ślicznie chłodzi potem przestaje,po wyłączeniu i ponownym włączeniu działa, i tak w kółko.Macie jakieś pomysły.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
orzech1
Klubowicz
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: Wto 0:35, 29 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
sprawdź czy elektromagnes na kompresorze jest dobrze wyregulowany - jak ma za dużą odległość to może sie tak robić
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Uśmiech
Nowy
Dołączył: 08 Sie 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:21, 09 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Miałem ten sam problem wyłaczała się i nie chciała wystartować! Po rozgrzaniu silnika było za niskie napięcie na przewodach do sprzęgła kompresora(9V) zapiąłem dodatkowy przekażnik i problem znikł! Prąd dochodzący do sprzęgła steruje przekażnikiem a 12V z akumlatora
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ewefab
Pasażer z trzeciego rzędu
Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzciel Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Nie 13:34, 19 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
równie dobrze moze jakiś kabel być lekko naderwany i raz styka a raz nie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gobowiec
Kierowca
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:49, 20 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Uśmiech napisał: | Miałem ten sam problem wyłaczała się i nie chciała wystartować! Po rozgrzaniu silnika było za niskie napięcie na przewodach do sprzęgła kompresora(9V) zapiąłem dodatkowy przekażnik i problem znikł! Prąd dochodzący do sprzęgła steruje przekażnikiem a 12V z akumlatora |
Oczywiście takie zasilanie przez przekażnik jest przez dodatkowy bezpiecznik, jak najbliżej akumulatora. Chyba, że ktoś chce ryzykować robienia grill'a do pieczenia kiełbasek nad autkiem.
Ostatnio zmieniony przez Gobowiec dnia Pon 9:50, 20 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ewefab
Pasażer z trzeciego rzędu
Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzciel Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Pon 21:50, 20 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
a powiedzcie gdzie jest przekażnik do agregatu bo wiatraki startuja a agregat nie chce.agregat jest sprawny bo czasami odpali.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|