|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
techniks-2
Kierowca
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hamburg Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:34, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Ja zamawialem w service forda w hamburgu i placilem 35€
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xfce
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:38, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Stety jest to wersja amerykańska
Czyli otworzyć muszę zgodnie z tą instrukcją z innego forum:
"Najpierw otwierasz na środku tą półeczkę do napojów tam patrząc od dołu zobaczysz dwie śrubki ... potem łapiesz cały ten plastik środkowy czarny (gdzie jest radio, pokrętła nawiewów, przyciski od tylnych szyb itp.) i delikatnie od dołu go ciągniesz bo jest cały montowany na zaczep"
a następnie zobacze 2 wężyki idące do pokrętła po prawej stronie - i je odpinam i łącze ze sobą. Z tymże jak się dowiem czy działa przełączanie grzanie/chłodzenie - bo się pogubiłem jak to wszystko działa ?
Czyli w Polsce nie da się kupić takiego przełącznika ?
A da się go jakoś samemu naprawić ?
Ostatnio udało się naprawić silnik wycieraczek - więc może i to ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiesiu
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:46, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Tak ten opis.
Da się pewnie kupić w ASO ale musiałbyś znać numer czesci albo trafić do sklepu forda gdzie komuś będzie się chciało poszukać jaki numer ma ta część. Ewentualnie może numer z Twojego przełącznika coś pomoże.
Uzywki raczej nie naprawisz, bo nie wiem czym miałbyś zastąpić uszkodzona gumkę.
Ostatnio zmieniony przez wiesiu dnia Wto 12:46, 13 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
techniks-2
Kierowca
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hamburg Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:41, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
wiesiu to nie ten przelacznik
ten ma 6 wejsc dla wezykow i 4 elektryczne drugi od lewej [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez techniks-2 dnia Wto 14:42, 13 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xfce
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:01, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Czyli będzie 6 wężyków - do testów, które z którymi łączyć ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
techniks-2
Kierowca
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hamburg Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:23, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Ja bym proponowal sciagnac boczek tylny lewy i dmuchac czy sie otwiera tz silownik.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiesiu
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:28, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Techniks-2, jeśli mówimy o tylnym ogrzewaniu to jest to lewy przełącznik czyli ten do którego dalem linka i ma tylko 2 rurki podcisnien. Ten środkowy jest od głównego przedniego nawiewu.
I po co dmuchać z tyłu skoro trzeba wciągać i do tego lepiej to robić z przodu, bo jedna rurka steruje przynajmniej dwona elementami
Ostatnio zmieniony przez wiesiu dnia Wto 17:29, 13 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xfce
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:36, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Czyli są 2 wężyki, można je odpiąć i połączyć ze sobą.
Pytanie mam tylko takie co powinno dziać się wtedy z tylnim nawiewem ?
Bo nie wiem na jakiej to zasadzie to działa - są 2 wężyki - połącze je - a co z określaniem czy ma chłodzić czy grzać ?
A co z kolei mogę testować po zdjęciu boczku z tyłu ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiesiu
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:14, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Jak sprawdzisz z przodu i będzie działać to nie musisz rozbierać z tyłu (chyba ze chcesz przełącznik tylny zbadać). A co ma się dziać po połączeniu wezykow z przodu? Jedno z cięgien którego już fotę tu widziałeś zmieni swoje położenie i przestawi klapę na nawiew z gory i zamknie dół, do tego przez rozgaleznik podcisnienie zmieni przepływ płynu chłodzącego przez nagrzewnice, znaczy się zamknie przepływ. Sterowanie odbywa się pod podłogą na zewnatrz pojazdu. Zaworek założony jest na wejściu do nagrzewnicy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
techniks-2
Kierowca
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hamburg Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:40, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Wiesiu sorry masz racje dawno to wymienialem i skleroza sie zaczyna odzywac
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|