|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xfce
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:07, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
To teraz już rozumiem tę część
Rozebrałem boczek - jak się ręką wciśnie dźwignię to wieje z góry.
Rozebrałem przełączniki, odłączyłem złączkę z 2 wężykami- jednak nic nie czuć żeby z nich dmuchało – niezależnie od ustawień. Czy powinien przepływ powietrza być wyczuwalny ?
Dmuchanie w rurki żadnego efektu nie dało.
Czarny wężyk jest patrząc od góry po prawej stronie i idzie w 2 miejsca (poprzez łącznik) - do sterowania nawiewem przodu - i do złączki (w której jest około 6 kabli) nad nadmuchem na nogi kierowcy.
Biały wężyk jest po lewej stronie przełącznika zamienia się wkrótce w zielony i idzie pod kierownicą i potem gdzieś do góry - możliwe że w stronę silnika ?
Okazało się też że przełącznik nawiewu z tyłu działa jak należy.
Co do nawiewów z przodu to działa 0. przy każdej innej opcji, która nie jest AC wieje na przednią szybę. Nawiew na nogi też działa tak jak należy. Jednak nawiew przez kratki z przodu nie działa.
Co należałoby teraz sprawdzić ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiesiu
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:26, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Tam nie dmucha, ile razy mam napisać ze jest tam podcisnienie, czyli zasysa. Oczywiście jest o wpiete do silnika, nie bezpośrednio ale jest.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xfce
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:30, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Przepraszam - umknęło mi - jednak żaden ruch powietrza nie był wyczuwalny...
Pytanie co teraz powinienem zrobić żeby znaleźć przyczynę opisanych problemów?
Ostatnio zmieniony przez xfce dnia Wto 22:31, 13 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiesiu
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:44, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Bo to jest ledwo wyczuwalne, ale jak połączysz szczelnie rurka to pewnie zadziała.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xfce
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:52, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Jutro sprawdze wobec tego - jedyny preblem - dla którego nie zrobiłem tego i dziś to że nie mam za bardzo czym połączyć.
Swoją drogą ciekawe że to ledwo wyczuwalne - bo dźwignia obok pasażera z tyłu chodzi dość ciężko.
A co z nawiewami przednimi - ten sam problem ? - winny będzie najpewniej przełącznik ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
banshee
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubin , DLU Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:00, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
W zależności od auta i silnika , podciśnienie wytwarzane jest przez pompkę vacuum lub kolektor ssacy , w moim winim robi to kolektor ( 3.8 lx 95' ) , nie wiem jak w innych silnikach Windstarów ale chyba tak samo ? O tej parciejacej gumce w przełaczniku nawiewów ktoś tu kiedyś pisał , że zastapił ja kawałkiem izolacji igielitowej z przewodu elektrycznego i zadziałało . W przemyśle precyzyjnym stosuje się sprężone powietrze do sterowania obrabiarek i innych maszyn , to sztywne termoplastyczne wężyki . Dostępne w różnych średnicach i kolorach . To chyba najlepszy zamiennik tejże gumki , jaki można zastosować , bo nasze przewody podciśnieniowe w autach sa takie same . W celach diagnostycznych można chyba zastosować wężyk od spryskiwaczy , o ile średnica na to pozwoli . U mnie wszystko działa więc nie rozbierałem tego i nie mam pewności w tej kwestji ...
Ostatnio zmieniony przez banshee dnia Wto 23:05, 13 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xfce
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 23:43, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
O - to jest pomysł.
Coś znalazłem - izolację od kabla elektrycznego - ale małej średnicy - jutro sprawdzę - spróbuję połączyć te 2 przewody z kostki wchodzącej do przełącznika.
Ponowie pytanie czy przełącznik do nawiewów tylnych i przednich mam szanse znaleźć gdzieś w Polsce ? - chodzi mi raczej o nowe przełączniki
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xfce
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 0:02, 14 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Chyba mi umknęła jedna rzecz.
Czytałem w internecie o tym temacie i mam pytanie.
Owo podciśnienie jest tylko przy włączonym silniku ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiesiu
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 0:15, 14 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Tylko przy włączonym
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xfce
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 7:15, 14 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Potestowałem dziś rano - tym razem przy włączonym silniku
Zaczął nawet działać nawiew na przód we wszystkich opcjach – bo od jakiegoś czasu nawiew ten co wieje z 4 czarnych krateczek nie działał.
Okazuje się że po połączeniu ze sobą wężyków wszystko z tyłu działa jak należy.
Czyli winny jest przełącznik pierwszy z prawej.
Mam nadzieję że uda mi się znaleźć nowy w dobrej cenie
Numer części spisany z wymontowanego przełącznika: Motocraft F68H-19A642-AA
Może wieczorem spróbuję rozebrać obecny - zobaczyć co tam jest i czy da się coś zrobić.
Ostatnio zmieniony przez xfce dnia Śro 7:19, 14 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|