|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darioso
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 9:07, 05 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
WK napisał: | darioso napisał: | gdzie grubość lakieru jest większa od 8 mikronów. Tam na 100% jest szpachla.
|
Coś tu kolega się rąbnął.
Srednia grubość lakieru to 120 mikronów ale i 60 i 200 jest miejscowo dopuszczalna. Jak jest szpachla to z reguły wyskakuje powyżej 300-500 mikronów lub błąd pomiaru poniważ mikrometry najczęsciej są wyskalowane na 1000 mikronów czyli 1 mm, a szpachli to blacharze nie załują. |
Masz rację Wojtku, poje....ło mi się. Jest tak jak napisałeś.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
playauto
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pułtusk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:02, 23 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
To ja sie podłączę do tematu do tej pory latałem Fordami Mondeo różne silniki włącznie z 2.5V6 210km teraz zamierzam kupić winiego na co zwrócić uwagę przy zakupie myślę o jakimś 96r.-98r. wiem że z V6 jest problem z głowicami przegrzewającymi sie ale to normalne w V6 czy skrzynia biegów tez ma tendencje do przegrzewania sie jak w Taurusach .Gdzie sprawdzić na Okęciu winego pod kompem. Jak wygląda sprawa założenia LPG narazie II gen. potem sekwencja i jaki silnik polecacie myślę o 3.0 lub 3.8 te 180 kucy da sie jakoś podkręcić bo jak na ten silnik to trocheę skromnie ktoś próbował. Również interesuje jakiej wersji szukać najlepiej te co mam na oku to mają dwa rzędy siedzeń tył kanapa przód dwie sztuki.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:40, 23 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
No cóż 203 KM to nie tak mało w Windstarze, a podkręcać silnika nie ma sensu, bo skrzynia jest dosyć czuła i delikatna na zwiększenie mocy i za długo wtedy nie podziała. Co do sprawdzenia na kompie nic nie pomogę bo akurat jestem z drugiego końca naszego kraju.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
playauto
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pułtusk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:25, 23 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Kolego ale nie wszystkie 3.8 mają 203km bo są te które maja 180km a to niewiele jak na 3.8 motorek
Ostatnio zmieniony przez playauto dnia Pon 13:26, 23 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:32, 23 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
moc można zwiększyć bez problemu z 3,8 300koni wyciągnąć to żaden problem
problemem są wąskie panewki korbowodowe lepiej zostawić te 150 kucy
w 205koni można podkręcić na kompie i będzie 225 lub więcej skrzynia wymaga chłodnicy z oddzielnym termostatem i wentylatorem i jakaś przeróbka konwentera
Koszt pewnie nie duży ale po co to ?
kuzyn miał warsztat w canadzie i mówi że przeróbki są łatwe do zrobienia ale do driftu wszyscy kupują Corvette a nie mini-vana
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
playauto
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pułtusk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:49, 23 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
A czy ja pisze że chce na 1/4 mili latać tym stwierdzam fakt że 3.8 ma mało koni jak na taki motor skoro w 2.5V6 miałem 205 w ori mondeo to jest róznica chyba i tez był w automacie . Jak ogólnie te auta sie sprawją a przedewszystkim skrzynie czy duzym problemem jest założenie dodatkowego chłodzenia na ASB.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SETA
Klubowicz
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 1101
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pyrlandia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:42, 23 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Tych koni to zupełnie wystarcza, by dużo bryczek oglądało tylko plecy Winiego.
Założenie dodatkowej chłodniczki ASB, to żaden problem i niewielki wydatek, tylko najczęściej jej nie potrzeba. Moja skrzynia po przejechaniu 270 tys.km chodzi jak zegarek, a lubię czasami przydusić.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
playauto
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pułtusk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:05, 23 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Seta z tymi ASB to nietylko w windstarach jest problem w taurusach itp to jakas wada konstrukcyjna czy jak.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:52, 23 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Ze skrzynią nie jest problem, bardziej z techniką jazdy Windstarem, po prostu nie lubi częstych przyśpieszeń na "wciśniętym do podłogi" pedale gazu, jak jeździsz tym autem z wyczuciem to naprawdę spisuje się b. dobrze.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
playauto
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pułtusk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 6:57, 24 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Jak dla mnie to albo używane części do tych skrzyń są jakieś słabej wytrzymałości albo konstruktorzy coś spaprali .Dlaczego w innych pojazdach tak sie nie dzieje mam BMW 650 z 84r. i tam od nowości ASB siedzi nic przy niej nie robiłem a zapewniam że gumę pali do felgi w niecałą minutę i jakoś takiego problemu niema. A samochód ma swoje lata i nikt go nie oszczędzał tyle że regularnie ma wymieniane płyny i filtry ASB.
Ale najważniejsze który silnik 3.0 czy 3.8 na ten 3.8 203KM ciężko trafić wiec już o nim nie piszcie
O skrzyni już wiemy że zdania są podzielone (zastanawia mnie tylko fakt jak oni na przykład w Californii czy Arizonie sobie radzili z tymi skrzyniami jak tak się przegrzewają)
Interesuję mnie jeszcze na co zwrócić uwagę przy zakupie jakieś szczególne miejsca .
Jak ten samochód sprawuje się na LPG II generacji.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|