|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xfce
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:33, 25 Maj 2017 Temat postu: Torque Converter Clutch System Stuck Off |
|
|
Mam problem, że w czasie jazdy mam wysokie obroty.
Przykładowo przy prędkości115km/h obroty to około 3500.
Co jakiś czas wyświetla się błąd Check Transmission i miga lampka O/D Off.
Auto to Windstar 1999 3.8
Błąd sczytany w amerykańskim serwisie to:
Torque Converter Clutch System Stuck Off
Propozycja serwisu to remont skrzyni za minimum 3tyś zł.
Proszę o pomoc - może da się coś zrobić - może jest jakaś szansa że to czujka od czegoś jest winą całego zamieszania i dałoby się dużo niższym kosztem dokonać naprawy?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xfce
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:51, 25 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Dodam jeszcze że 2 lata temu było coś robione ze skrzynią: Regeneracja konwertera, Zawór lock up, nowy olej. Było to około 10tyś km temu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
banshee
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubin , DLU Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:13, 27 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Mnie wariowała skrzynia niedawno , też jakieś dziwne komunikaty wywalało a okazało się , że padł czujnik prędkości , po jego wymianie wszystko wróciło do normy . Może też to masz ? A stan oleju w skrzyni ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aircat
Kierowca
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:15, 02 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Masz pecha, konwerter do regeneracji i tym razem wymien zawor epc do kompletu, ale jak chcesz miec spokoj to zmien takze komplet panewek bo to nimi najczesciej ucieka cisnienie. Ogolnie to powinienes wykonac pomiar cisnienia liniowego na rozgrzanej skrzyni i porownac z dopuszczalnymi cisnieniami w tabelce. Serwis prawdopodobnie zmieni ci konwerter i olej na tym zakonczy zabawe i problem wroci za 20-30 tys km. Ogolnie ax4n jest o niebo lepsza od ax4s i o wiele rzadziej zdycha lecz ma mala wade fabryczna konwertera ( ciekawscy niech poszukaja informacji o takich samych skrzyniach we freestarach ) Mnie w styczniu same czesci wyszly ok 2 tys (700 regeneracja konwertera, uszczelki i epc 1250 i olej ktorego trzeba wlac ok 13l
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|