|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
banshee
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubin , DLU Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:05, 15 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Hey ! Współczuję , kilka dni temu robiłem te szpilki , choć z innego powodu . Pomoże Ci informacja , że to zwykły gwint M10 ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Palio
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 13 Cze 2014
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kuklówka Radz. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:21, 15 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Dzięki.
Problem nie w tym jaka to szpilka, tylko jak się dostać żeby ją nawiercić
O ile te od strony grodzi to specjalnie problemu nie ma, to od przodu pękła ta, która wychodzi akurat na belkę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
banshee
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubin , DLU Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:36, 16 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Powiem tak : ja zdejmowałem tylny kolektor wydechowy , żeby dostać się do czujnika prędkości schowanego dokładnie pod tym kolektorem . Katy zrzucałem przy okazji . Jedną szpilkę od strony grodzi już ktoś wcześniej urwał i była tylko jedna . Nie bawiłem się z nakrętkami bo ich wygląd nie dawał nadziei na odkręcenie tylko od razu podszedłem z przecinakiem do nakrętek . Mając na stole tylny kolektor z urwaną jedną szpilką nie miałem więc Twoich obecnych problemów . A jeśli chodzi o szpilki z przodu , to może od góry jakimś długim wiertłem sięgniesz ? Nie widziałem win2 pod maską , ale w moim win1 to by było chyba najprostsze .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aircat
Kierowca
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:22, 02 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Wszystko jest kwestia jaki silnik, w 3.0 dojscie jest dobre lecz w 3.8 nie jest juz tak rozowo, ogolnie jak chcieles tylko zdjac katy to trzeba bylo zrobic to na samochodzie bez ruszania kolektorow, porzadny tlumikarz bez problemu by ci to zrobil.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Palio
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 13 Cze 2014
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kuklówka Radz. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:04, 03 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Dobra po operacji. Kupiłem wiertła kobaltowe i ogarnalem temat montażu ale jest inny problem. Katy wyorute, zostały wydmuszki z emulatirami. Silnik brak błędów, ale zaczął żreć..... 18l/100km mieści u 15l na trasie przy średniej 100km/h.... musze sprawdzić, czy gdzie przedmychow nie ma...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SETA
Klubowicz
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 1101
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pyrlandia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:52, 03 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Jakby mi żarł 18 L w mieście, to bym go wycałował ze szczęścia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Palio
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 13 Cze 2014
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kuklówka Radz. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:26, 03 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Benzyny?
Wcześniej palił 15......
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SETA
Klubowicz
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 1101
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pyrlandia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:08, 06 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Benzyny. Pali 20 lub więcej. Zależy od korków i pory roku.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Palio
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 13 Cze 2014
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kuklówka Radz. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:03, 06 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
U mnie nigdy w mieście (obie klimy na fula w warszawskich korkach) nie wyszło powyżej 16 l/100km.
Na trasie - jechałem w zeszłym roku we wrześniu do Paryża i nazad - tempomat ustawiony na 120-130km/h, wyszło 11 lub 12 l/100km...
Sprawdzane i z kompa i liczydłem, bo zalany pod korek był i różnice w wyniku niewielkie.
Prawdopodobnie zdiagnozowana przyczyna - jest jeszcze jakaś nieszczelność, przed pierwszą sondą -przez to spalanie może wzrosnąć nawet o 50% i to by się zgadzało.
Przed demontażem, nawet na dzwoniących dziurawych katalizatorach i wiszącej drugiej sondzie palił jak pisałem wyżej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiesiu
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:07, 07 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
to byl zepsuty a teraz sie naprawił, w korkach nie ma prawa tak mało palić albo te korki to nie były prawdziwe korki lub był to tryb mieszany w trasie jak najbardziej miałeś prawidłowe wartości.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|