|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fordzik Wini
Nowy
Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Przyłęk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:02, 11 Paź 2009 Temat postu: Co oznacza OVERDRIVE??? |
|
|
Witam bardzo serdecznie wszystkich poraz kolejny. Mam pytanie. Chciałbym się dowiedzieć dlaczego miga mi cały czas przycisk OVERDRIVE podczas jazdy. Wiem że jest to tzw. "nitro" ale dlaczego mi miga i jak moge temu zapobiec
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krawcol
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Polska
|
Wysłany: Nie 19:54, 11 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Jakiś błąd ze skrzyni biegów.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marsik070
Klubowicz
Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: Nie 20:58, 11 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Overdrive włączony ogranicza skrzynię biegów do 3 biegów. Używamy podczas korków i jazdy pod górę lub z obciążeniem. Pozwala ograniczyć zużycie skrzyni i paliwa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
charger
Moderator
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 458
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 21:04, 11 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
migający overdrive oznacza usterkę skrzyni, często także pracę w trybie awaryjnym.
podjedz najszybciej jak mozesz pod komputer bo jazda z usterka moze sie bardzo zle skonczyc.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
viol-jack
Pasażer z trzeciego rzędu
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań
|
Wysłany: Wto 21:48, 09 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
marsik070 napisał: | Overdrive włączony ogranicza skrzynię biegów do 3 biegów. Używamy podczas korków i jazdy pod górę lub z obciążeniem. Pozwala ograniczyć zużycie skrzyni i paliwa. |
Jeśli to "dopalacz" to chyba nie ogranicza zużycia paliwa, u mnie obroty z dwóch tysięcy skaczą od razy do trzech , a więc jak sądze paliwa chlapnie więcej. Pod obciążeniem potrzeba więcej mocy, ale w korkach?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:43, 09 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Jak trochę pojeździcie automatem to go wyczujecie i dopiero zrozumiecie o co chodzi
U mnie mrugała i przestała zanim pojechałem na kompa
W Winim nie ma nitro wany to auta do spokojnej jazdy OV używamy tak jak napisał kolega powyżej
Ważne jest to czy mruga od początku czy ty coś mu zrobiłeś
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
viol-jack
Pasażer z trzeciego rzędu
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań
|
Wysłany: Wto 23:17, 09 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
czyli miasto bezwzględnie wyłączony overdrive /zapalona kontrolka na dźwigni biegow / sorry za trywialne pytania ale wini umnie od dwóch tygodni.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marsik070
Klubowicz
Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: Wto 23:21, 09 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Dokładnie tak. Tylko uwaga ! przy predkościach powyżej 80 km/h przegrzewamy auto bo zasuwamy tylko na 3 biegu. Można zniszczyć co nieco. Tak więc pamiętajmy o wyłączeniu OD jak tylko wyjdziemy z korka. Trudne, lecz nie niewykonalne.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
viol-jack
Pasażer z trzeciego rzędu
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań
|
Wysłany: Wto 23:31, 09 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
dzięki
Pytanie które się już przewijało ale skoro jestescie na "lini" to wkurza i niepokoji że się coś s...yło , lekka wibracja przy zmianie biegów i szarpnięcia przy zmianie z np: P na D szczególnie przy cieplym silniku
/stan oleju o.k./
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:53, 10 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Normalka
Przy zatrzymywaniu też tak jest z czasem przywykniesz
Po za tym jak ruszasz z pozycji 1 to do góry na 2 lub D nie odciągasz dźwigni tyklo dajesz do góry podobnie z D na N i z powrotem z N na D bez odciągania i hamulca
Ostatnio zmieniony przez wojtek11 dnia Śro 14:58, 10 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|