|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
charger
Moderator
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 458
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 22:49, 01 Lip 2008 Temat postu: falujące obroty na LPG |
|
|
Witam
Od jakiegoś czasu faluja mi obroty na LPG. Auto na benzynie chodzi idealnie. Co może być przyczyną takiej usterki?
Instalacja gazowa II generacji.
Ford Windstar 3.8 V6 1995
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KazPL
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:32, 06 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Mam to samo. Na poczatku lataly jak wariat po zalozeniu instalacji, pozniej wymienili mi na inne dysze i poprawilo sie, ale nadal szczegolnie jak jest cieply sinik i stoje w korku to lataja i jest nie przyjemny stukot silnika wraz z wibracjami
Nie wiem czy oplaca mi sie jeszcze raz do mechanikow jechac czy ten model poprosyu tak ma...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
charger
Moderator
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 458
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 19:57, 06 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
u mnie problem został rozwiązany po wyregulowaniu instalacji gazowej. Teraz autko śmiga elegancko.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
franio123
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grudziadz
|
Wysłany: Pią 20:32, 12 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
wymieniłem świece i przewody w końcu. jutro pojadę do regulacji. ale mam pytanie. jakie trzymacie na gazie wolne obroty? jesli podciągnę do 1000 to silnik pracuje równiutko ale gdy troche dłuzej postoje na swiatłach to obroty spadna mi do 600-700 i nie równo chodzi i czuć wibracje w kabinie. jakie wolne obroty macie u siebie?
charger, jak wygladała regulacja instalacji u ciebie? czy było podłączane do kompa? bo ja ile razy jeździłem z innymi samochodami to goście ustawiali chyba na oko. ile to kosztowało?
Ostatnio zmieniony przez franio123 dnia Pią 20:35, 12 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
charger
Moderator
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 458
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 22:17, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
jak silnik zalapie normalna temperature pracy to mam obroty 600-650. silnik pracuje na nich rowno.
U mnie regulacja wygladala w ten sposob ze wkladal w rure czujnik, ja na zagrzanym silniku trzymalem 3000 obrotow a koles ustawil wg analizatora spalin. Zaplacilem za to 15 zl, ale zakladalem u nich kiedys gaz w punto a ojciec w espero, tak wiec moge miec jakas tam znizke stalego klienta:)
Srube od wolnych obr. sam sobie ustawilem tak zeby pracowal wlasnie rowno, na poczatku troche mnie ponioslo i sie lekko podduszal ale potem odkrecilem srube od regulacji (1/4 obrotu) i jest ok.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|