|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aircat
Kierowca
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:17, 09 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Jeżeli ma wbity gaz w dowód to nie ma problemu, instalacje może zmieniać jak rękawiczki, liczy się tylko w tym momencie homologacja na butlę. A jeżeli chodzi o sekwencję to za niecałe 1200 dostaniecie komplet na przód i do tego trzeba jeszcze butle z wielozaworem doliczyć, no i mieć możliwość załatwienia kwitu na montaż.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
junior
Kierowca
Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zielona Góra Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 0:19, 12 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Ja mam instalkę też z reduktorem (nie wiem której generacji) i byłem zapytać się ile by mnie wyniosła sekwencja,i gościu powiedział że za 2400 zł(3300 nowa) założą mi,ale jak mi powiedział,że różnica w spalaniu wynosi 2 litry ,to od razu dałem sobie na luz,a poza tym sekwencja ma jeszcze jeden minus ,bo jak gaz się kończy to dosłownie i przełącza na bene,a z reduktorem jeszcze można trochę się potoczyć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
harnas40
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: częstochowa / Chorzenice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:21, 17 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
mój wini ma założoną zwykłą instalację tzw. śrubę i powiem szczerze w trasie jak jechałem na berlin przy 120km to spalanie 12,8l na 100 a jak jeżdzę lokalnie to pali 17 za 40 zrobię 100 km na dość krótkich odcinkach to według mnie jest ok
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:06, 17 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Przy ręcznej regulacji tak będzie jednak nie możesz wykorzystać możliwości dużego silnika
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adcki
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:54, 31 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Czytam wasze wypowiedzi bo sam zamierzam niebawem założyć gazik do swojego Winniego. Widzę że są zwolennicy IIgeneracji jak i wtrysku gazu.
Wg. mnie zdecydowanie lepiej założyć wtrysk gazu bo:
- różnica w mocy gaz/benzyna jest praktycznie nieodczuwalna,
- lepsza i precyzyjniejsza możliwość wyregulowania wtryskowej inst. gazu (na podstawie wtryskowej mapy benzyny)
- bark jakichkolwiek zagrożeń dla silnika typu - "strzały w kolektor"
Jedyny minus tej instalacji to cena
Jeśli chodzi o instalkę II generacji tzw. mieszalnikową to zapominacie o jednej zasadniczej różnicy na jej niekorzyść .
Przy montarzu instalki, montowany jest misker gazu (aluniniowy pierścień zakładany za puszką filtra powietrza a przed przepływomierzem) który automatycznie pogarsza również osiągi auta na benzynie. Zmniejsza on średnicę rury dolotowej powietrza (z reguły średnica jest zmniejszona nawet 30-40% !) przez co silnik poprzez kolektor zasysa go minej i w efekcie jest słabszy.
Poza tym, zawsze istnieje ryzyko cofnięcia mieszanki i jej zapłon w układzie dolotowym czyli "strzał w kolektor", w efekcie czego można stracić np. przepływonierz jak i inne elementy dolotu (rury, puszkę filtra itp.)
Ja na pewno założę wtrysk gazu a jeśli chodzi o jej cenę to z czasem się zwróci a użytkowanie jest dużo przyjemniejsze.
(Miałem już auta i z jedną i z drugą instalacją - więc bagarz doświadczeń spory )
Pozdr.
Ostatnio zmieniony przez Adcki dnia Nie 18:55, 31 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:10, 31 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Ja jak bym montował to też sekwencje
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
franio123
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grudziadz
|
Wysłany: Nie 21:02, 10 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
hejka panowie. takie pytanko mam. samochód na gazie chodzi pięknie jedynie ma trochę wysokie wolne obroty około 1200. nieraz jak dłużej postoję na światłach to zejdą do 1000. nie chciałbym specjalnie grzebać przy reduktorze bo mam niemiłe doświadczenia. być może z reduktorem jest coś nie tak bo nie chce dać się ustawić na 800. albo poniżej i silnik gaśnie lub ma właśnie powyzej 100. czy przy tych obrotach jakie mam zużycie gazu w mieście będzie dużo wyższe?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:07, 10 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Przy takich obrotach nie masz problemów z włączaniem D lub R? Zużycie zużyciem, gazownik nie potrafi sobie z tym problemem poradzić? Takie obroty są mało zdrowe, dla skrzyni jak i dla silnika (oczywiście w korkach).
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
franio123
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grudziadz
|
Wysłany: Nie 22:15, 10 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
nie, nie mam problemu bo mam manuala jak postoję w korkach dłużej to schodzą w okolicy 1000. gazownik mówi: wymienić reduktor potem zobaczymy. nie chciałbym niepotrzebnie wywalać kasy. a i mówł też że mam za mały reduktor do jego mocy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:32, 10 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Zapomniałem o tym manualu. Znacznej różnicy chyba nie powinno być w zużyciu gazu. Jeżeli dużo jeździsz to na pewno warto zaiwestować w reduktor, jeżeli faktycznie jest za mały. Poprawią się wtedy osiągi, dynamika, silnik nie będzie dostawał po "zaworach".
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|