|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gural
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:34, 09 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
tak dokładnie w ten sposób i to 2 razy
ale kupujac nowy pasek trzeba pojechac ze starym ponieważ w zależności od osprzetu jaki jest założony a sa rózne nawet w 1 roczniku to długość paska może się różnić nawet o 7 cm
sam to przeżyłem
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:26, 09 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
A Czak Noris Przeczytał cały internet i to trzy RAZY !!!!!!!!!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
junior
Kierowca
Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zielona Góra Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:28, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
A skąd ta cena za naprawę alternatora,chyba z kosmosu,ja sam zrobiłem i wydałem chyba z 50 zł na łożyska i tyle.a co do naciągnięcia paska razem z altkiem to chyba jak pisze Gobers nie wykonalne
Ostatnio zmieniony przez junior dnia Pon 21:31, 12 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miłymirus
Klubowicz
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów WLKp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:09, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
junior napisał: | a co do naciągnięcia paska razem z altkiem to chyba jak pisze Gobers nie wykonalne | jest to możliwe bo mamy napinacz który się sam reguluje w zależności od długości paska z tym że nie będzie dokręcony na maksa napinacz. Ale nie wiem czy lepiej odkręcić alternator ( tyle śrub i do tego obdrapywać sobie ręce przy tym ) , czy przez napinacz do tego zresztą on tu też służy ( poluźnić 1 śrubkę na napinaczu, klucz imbusowy, naciągnąć napinacz np. rurką 1/2 " , przykręcić z powrotem imbusem napinacz, spokojnie założyć pasek po czym znowu poluźnić imbusem napinacz aby napinacz naciągnął nam pasek i dokręcić) sposób wymiany paska należy do was
Ostatnio zmieniony przez miłymirus dnia Pon 22:12, 12 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gural
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:31, 13 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
moze Chuck Noris nie wiedział , że w Winim jest napinacz samo regulujący...
co do ceny to w skład wchodziło czyszczenie całego alter + wymiana wszystkich łożysk + regeneracja regulatora napiecia
a z powodu właśnie ceny zrezygnowałem i sam to sobie zrobiłem
Ostatnio zmieniony przez gural dnia Wto 8:33, 13 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
franio123
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grudziadz
|
Wysłany: Wto 10:50, 13 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
słuchajcie. udało mi się zsunąć pasek odkręcając alternator przy tych prętach mocujących i opadł on niżej. pasek zsunąłem, widocznie jest już rozciągnięty mocno. ale ku zaskoczeniu alternator obraca się normalnie. tak jak by zamarz w zimie. może dostało się tam coś, nie wiem . fakt jest taki że na razie działa bardzo dobrze. po 4 m-cach podłączyłem aku i odpaliłem auto ( na gazie bo nie zdążyłem zrobić benzynki przed zimą)
cyknął od razu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:30, 13 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
W moim nie ma żadnej blokady na imbus Przynajmniej ja jej nie widziałem
Po za tym w zimie mogła stanąć pompa wody jak woda ci zamarzła
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
franio123
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grudziadz
|
Wysłany: Wto 13:58, 13 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
na bank alternator bo zaczął wydawać okropiczne dżwięki, a koło pasowe robiło się dosłownie po chwili gorące. a już miałem kupować używkę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gobers
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Centrum Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:46, 13 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
wojtek11 napisał: | W moim nie ma żadnej blokady na imbus Przynajmniej ja jej nie widziałem
|
No nie ma, nie ma.
A odkręcenie altka to w zasadzie jedna śrubka a druga tylko poluzowac.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miłymirus
Klubowicz
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów WLKp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:27, 14 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
wojtek11 napisał: | W moim nie ma żadnej blokady na imbus Przynajmniej ja jej nie widziałem |
nie pisałem że jest jakaś śrubka ( blokada ) tylko że poluźnia się jedną śrubkę na imbus ( dokładnie jest to gwiazdka ) a śrubki na napinaczu są dwie jedna trzyma rolkę napinacza (na klucz) a druga napinacz.
Posty trzeba czytać ze zrozumieniem a nie ogólnikowo
Ostatnio zmieniony przez miłymirus dnia Śro 21:28, 14 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|