|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fordzik Wini
Nowy
Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Przyłęk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:24, 18 Sie 2009 Temat postu: Jak wymienić pasek od alternatora? |
|
|
Jestem właścicielem forda windstara 3.8 95r. od 3 miesięcy.Spalił mi się alternator i niewiem jak ściągnąć pasek. Jeżeli ktoś wie proszę bardzo aby mi pomógł
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
charger
Moderator
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 458
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 21:27, 18 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
z tyłu silnika masz napinacz. nakładasz na śrubę mocująca duuuzy klucz i odginasz; pasek schodzi
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gural
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 8:29, 19 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
jest tez 2 sposob ja sie nie bawilem z napinaczem
ja tak zrobilem a w twoim przypadku bedzie nawet latwiej, odkrec alternator, sa 4 sruby z tego co pamietam i opusci ci sie on sam wtedy reka zdejmiesz pasek i od razu alternator wyjmiesz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fordzik Wini
Nowy
Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Przyłęk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:54, 12 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Dzięki:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marsik070
Klubowicz
Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: Sob 22:10, 12 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Fordzik Wini, ale masz zapłon !! Odpowiedź po miesiącu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SETA
Klubowicz
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 1101
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pyrlandia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:44, 13 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Z drugiej strony patrząc, lepiej późno niż wcale.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
franio123
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grudziadz
|
Wysłany: Pią 17:53, 02 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
hey panowie. czeka mnie też wymiana alternatora a ten napinacz jakoś mi nieporęcznie leży czy jeśli odkręce alternator tak jak pisaliście to pasek sam zejdzie. a jak wyglada potem założenie z powrotem paska. czy podczas przykręcania alternatora sam się jakoś ułoży? pytam bo chciałbym zaoszczędzić kilka złotych na mechaniku.
i jeszcze jedno pytanko. mój alternator ładuje jednak padły łożyska. czy jest możliwość wymiany samych łożysk czy też lepiej kupić drugi używany?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gural
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 02 Paź 2008
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:32, 06 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
jak odkrecisz wszystkie sruby (te od łapki przy silniku tez) to alternator ci sie obnizy i pasek zdejmiesz bez problemu pozniej troche sily i go naciagniesz bez problemu tylko musisz sprawdzic czy z ktoregos koła ci nie spadł
co do wymiany, wymiana łozysk itd kosztuje prawie 300 pln, wiec lepiej kupic 2 sztuke i zamienic, ale czesto (przynajmniej u mnie) okazało się ze byl strasznie zasyfiony w srodku + luty ledwo co trzymały rdzenie, po wyczyszczeniu (najpierw musisz rozkrecic obudowe) i polutowaniu chodzi az miło
zabawa na max 3 godziny i kilka stow w kieszeni
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
franio123
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grudziadz
|
Wysłany: Wto 15:24, 06 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
no zanim kupię drugi to zobaczę najpierw faktycznie co się tam narobiło. bo dosłownie chwilę po odpaleniu silnika koło pasowe (czy jak to się tam zwie) alternatora robi się dosłownie gorące.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gobers
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Centrum Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 8:05, 07 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
gural napisał: | jak odkrecisz wszystkie sruby (te od łapki przy silniku tez) to alternator ci sie obnizy i pasek zdejmiesz bez problemu pozniej troche sily i go naciagniesz bez problemu |
Założyłeś w ten sposób nowy pasek ??? Nowy nierozciagniety ??? Bo coś mi sie nie wydaje:).
Ostatnio zmieniony przez Gobers dnia Śro 8:05, 07 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|