|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Minax
Pasażer z trzeciego rzędu
Dołączył: 10 Sie 2014
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:07, 10 Sie 2014 Temat postu: Jaka instalacja gazowa + parę pytań |
|
|
Witam wszystkich forumowiczów! Wczoraj zakupiłem swojego pierwszego Windstara z 2000r silnik 3.0. I mam kilka pytań odnośnie tego samochodu. Przeszukałem trochę forum ale nie znalazłem odpowiedzi na moje Pytania. Po pierwsze jaką mam instalacje gazową bo kompletnie się na tym nie znam, a do gaźnika jadę dopiero we wtorek. Po 2 od czego jest ten zbiornik, który zaznaczyłem na czerwono ponieważ jest pusty i nie wiem czy to coś groźnego. Następne pytanie, co może być przyczyną gotującej się wody w chłodnicy ? Nawet jak temperatura jest ok to jak zatrzymam samochód i otworzę maskę to woda bulgocze i czasami po dłuższej przejażdżce wylatuje pod ciśnieniem przez korek. I ostatnie pytanie - samochód nie chce mi palić na benzynie i świeci się pomarańczowa kontrolka taki jakby silniczek w prawym górnym rogu nie wiem czy to jest ze sobą powiązane. Jak odpalę na gazie, przygazuję i przełączę na benzynę to autko jedzie bez żadnego problemu. Ale jak odpalę na gazie i od razu przełączę na benzynę autko gaśnie. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję i pozdrawiam serdecznie W tyg jadę do mechanika ale bardzo nurtują mnie te pytania u muszę znać odpowiedź
www25. zippyshare. com/i/8959582/72192/silnik.jpg
Przepraszam ale nie mogę dać zdjęcia inaczej ponieważ jestem za krótką zarejestrowany jeśli ktoś chciałby mi pomóc w rozpoznaniu tej instalacji gazowej proszę usunąć spacje w linku i zobaczyć zdjęcie, a jeśli chodzi o ten zbiorniczek to u mnie jest on w lewym górnym rogu i nie mam pojęcia od czego on jest.
Ostatnio zmieniony przez Minax dnia Nie 17:10, 10 Sie 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
banshee
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubin , DLU Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:20, 11 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Taki komunikat wywaliło mi google : Podana fraza - www25.zippyshare.com/i/8959582/72192/silnik.jpg - nie została odnaleziona.
Podpowiedzi:
Sprawdź, czy wszystkie słowa zostały poprawnie napisane.
Spróbuj użyć innych słów kluczowych.
Spróbuj użyć bardziej ogólnych słów kluczowych.
Zbiorniczek w lewym górnym rogu jak stoisz przed autem to prawdopodobnie na płyn chłodniczy , jak jest go za mało to pompa wody niema jak pompować i te resztki co zostały zagotuja się bardzo szybko . Jak dolejesz i dalej będzie się gotować to może być objaw padniętej pompy wody lub , czego nie życzę , uszczelki pod głowica ... Kontrolka z " silniczkiem " to tzw." check engine " czyli " sprawdź silnik ! " . Za jej pomoca komputer samochodu pokazuje Ci , że coś jest nie tak . Podjedź na " diagnostykę komputerowa " , tam goście zczytaja kody błędów i będziesz miał jakieś punkty zaczepienia co dalej robić .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Minax
Pasażer z trzeciego rzędu
Dołączył: 10 Sie 2014
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:44, 11 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
mi odpala zdjecie z Twojego linku normalnie. Ale mała poprawka odpala jednak na benzynie za to na gazie nie chce za bardzo. Guzik jest odwrotnie ustawiony i to wprowadziło mi w błąd. I dodatkowe pytanie jak odpowietrzyć chłodnice ? Bo muszę to zrobić żeby mieć pewność czy uszczelka pod głowicą mi nie poszła
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patryczysko
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Wto 8:08, 12 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
banshee napisał: |
Zbiorniczek w lewym górnym rogu jak stoisz przed autem to prawdopodobnie na płyn chłodniczy , jak jest go za mało to pompa wody niema jak pompować i te resztki co zostały zagotuja się bardzo szybko . Jak dolejesz i dalej będzie się gotować to może być objaw padniętej pompy wody lub , czego nie życzę , uszczelki pod głowica ... . |
Przecież Minax'owi chodzi o ten zbiorniczek zaznaczony na czerwono, a nie od płynu chłodniczego.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SETA
Klubowicz
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 1101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pyrlandia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:41, 12 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Kontrolka "check engine" bardzo lubi się palić w Winim. U mnie, pali się od 6 lat i nic się nie dzieje. A mechanicy sprawdzili co się dało.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
banshee
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubin , DLU Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:30, 12 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Patryczysko , napisałem przecież wyraźnie , że nie otwiera mi się zdjęcie więc tylko zgadywałem . Coś się jednak zmieniło od wczoraj bo dziś mi się otworzyło normalnie . Ten zbiorniczek wyglada mi na tzw: lubryfikant , specjalny olej dodawany czasem do instalacji lpg , nie do każdej i nie każdy silnik tego wymaga . Ja mam 3.8 i sekwencję Stag 300plus , nie mam czegoś takiego a czytałem że się to stosuje . Z ciekawości spytałem o to w zaznajomionym warsztacie . Minax , spisz napisy na tej butelce i wpisz je w google , zobaczysz co to . A zdjęcie może zrób szersze , pokaż cała komorę silnika , może będzie widać sterownik lpg , to ktoś go rozpozna . Zaś co do kontrolki " z silniczkiem " to może świecić z tysiaca powodów , część z nich jak napisał Seta może być mało istotna i latami można tak jeździć , inne moga być krytyczne i każde odpalenie silnika może być tym ostatnim . Też tak miałem , świeciło jak głupie ale sprawdziłem co to , pierda była i naprawiłem . Odżałuj kasę , zczytaj kody błędów i napisz tutaj , co się dowiedziałeś , będziemy kminić co dalej .
Ostatnio zmieniony przez banshee dnia Wto 23:57, 12 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Minax
Pasażer z trzeciego rzędu
Dołączył: 10 Sie 2014
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 8:54, 13 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Ok w tygodniu zczytm blad i napisze. Najbardziej martwi mnie to ze przez chwile po odpaleniu wini nie ma sily i wgl nie chce gazowac moze to sie dziac przez prawie rozladowany akumulator?Trwa to ze20 sekund. Dzieki bardzo za pomocne rady chlopaki i sorry za bledy ale pisze z komorki
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
norek7
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: oława Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:09, 16 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
SETA napisał: | Kontrolka "check engine" bardzo lubi się palić w Winim. U mnie, pali się od 6 lat i nic się nie dzieje. A mechanicy sprawdzili co się dało. | u mnie też palił się check engine okazało się że problem jest z pozycjonerem biegów i się nie pali. pozdrawiam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
banshee
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubin , DLU Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:02, 16 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
I ja miałem swój " check engine " , wskazywał brak przepływu egr . Pomogła wymiana czujnika dpfe .
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|