|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bingo
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:20, 03 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
przy 4 zapina konwerter na sztywno i nie powinno być żadnego poślizgu. moment przełączenia na 4 jest jednak ruchomy i zależny od obciążenia i przyspieszenia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:12, 04 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Ale teraz mi się rozjaśniło bywa tak że przy jeździe na tempomacie obroty spadają o jakieś 200 to znaczy przy setce nieraz do 1500/1600 jeszcze objaśnij o ustawieniu linki jak masz wene do tłumaczenia bo to wyprzedzanie ton jest wkurzające jak jdąc za tirem daje gazu i od razu zwala na dwójkę przy 80km/h silnik wyje a przyśpieszenia nima
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Speedo
Kierowca
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: lubuskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:58, 05 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
no jak zwala na dwojke to linke masz calkiem dobrze, a ze przyspieszenia nima... no i nie bedzie z tego silnika przy tej masie, kup jakas lekka jednostke 24ro zaworowa - scorpio w kosłorcie albo mondelca v6 bo z windstara za wiele nie wykrecisz, ja mam co prawda 3l ale tez mam explorera 4l i ze swiatel to moze ale w trasie to one raczej czasoprzestrzeni nie zaginaja
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
perkuter
Kierowca
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zwoleń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:55, 05 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Speedo napisał: | tez mam explorera 4l i ze swiatel to moze ale w trasie to one raczej czasoprzestrzeni nie zaginaja |
Z moim nie jest tak źle w miarę żwawe bydlątko jak na swoje gabaryty i opony
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Speedo
Kierowca
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: lubuskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:20, 05 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
97, pewnie sohc, trochu wincej koni ma, no i jeszcze definicja "w miarę żwawe" pozostaje, bo np w porównaniu do fiesty 1.1 na alpadze to może być nawet super żwawe
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:18, 05 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Znaczy jest tak Sintrę o podobnej mocy zostawiam bez trudu wszystkie Galaxi i szarany też zostają bez konieczności wciskania do dechy nie jest źle z przyśpiechą
Po prostu ciężko wyprzedzać z osiemdziesiątki bo nie potrzebnie zwala do dwójki jak dam trochę gazy to zwali do trojki i i jest dobrze ale wystarczy nacisnąć mocniej i do dwójki po prostu strata czasu na dwójkę bo za duża prędkość wtstarczy do trójki i będzie super dlatego! pytam czy można troszkę podregulować żeby to zmienić
Jeżdziłem innymi windstarami i było lepiej
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
windi95
Klubowicz
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dąbrowa Łużycka/ Nowa Ruda Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:30, 17 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
hejka
a gdzie taka linka od kick-down się znajduje i co między sobą łączy?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:51, 17 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Biegi nie są zmieniane za pomocą linki (jest za to odpowiedzialny inny system) w momencie naciśnięcia na gaz jest rejestrowana z potencjometru wartość, prędkość silnika i prędkość auta i na tej podstawie załącza się odpowiedni bieg, potrzebny do uzyskania wymaganych osiągów. Linka jest do tempomatu i może się zdarzyć że jest nieprawidłowo wyregulowana.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
windi95
Klubowicz
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dąbrowa Łużycka/ Nowa Ruda Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:58, 17 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
i tak też myślałem, ale z postów powyżej wynikało istnienie jakiejś fizycznej linki, którą można regulować
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:55, 17 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
W postach chodziło o linkę od tempomatu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|