|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pit123
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:00, 27 Mar 2011 Temat postu: jaka prędkość |
|
|
Panowie przeszukałem forum ale nie znalazłem....
Jakie powinnien mieć winni 3.0 obroty silnika przy 100km/h...
U mnie ma wbitą czwórkę i 1900 rpm... nie wiem czy to już z lockup'em czy nie..
Niestety nie utrzymałem tej szybkości gdyż po 5 sekundach musiałem hamować bo dziad mi wymusił..
chociaż teraz tak się zastanawiam że lockup włacz mi sie gdyż przy 65-70 km/h obroty przy delikatnej jeździe potrafi zrzucić do 1300-1200rpm a po pół sekundzie jeszcze spadną troszkę
a jak u Was to wygląda z tymi obrotami?
.
Ostatnio zmieniony przez pit123 dnia Nie 20:14, 27 Mar 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SETA
Klubowicz
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 1101
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pyrlandia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:28, 27 Mar 2011 Temat postu: Re: jaka prędkość |
|
|
pit123 napisał: | przy 100km/h... Niestety nie utrzymałem tej szybkości |
Może jeszcze kiedyś, ten wyczyn powtórzysz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pit123
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:45, 27 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
czemu piszę o utrzymaniu prędkości.. ja przemieszczam się głównie po miescie stąd nie łatwo jest utrzymać prędkości przelotowe po 100km/h...
ale jak przekroczę te MAgiczne 100km/h to napisze Ci sms'a...
czy Twoja wiedza na temat przełożeń w Windstarach kończy sie wyłącznie tym stwierdzeniem....
Czy udzielisz konkretnej odpowiedzi na temat...?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SETA
Klubowicz
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 1101
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pyrlandia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:13, 27 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Ja kompletnie nie znam się na samochodach...
...nawet tankowanie mnie męczy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr
Kierowca
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: CHORZÓW Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 0:03, 28 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Dobre jak zwykle w dobrym humorku
A na temat czytałem gdzieś na forum że jak nie zapina 4 to obroty są w granicy 3300
więc jeśli masz 2000 to chyba jest ok?
Ostatnio zmieniony przez Piotr dnia Pon 0:09, 28 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 0:29, 28 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Jest OK
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pit123
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:36, 29 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
SETA napisał: | ...
...nawet tankowanie mnie męczy. |
współczuje...
Ostatnio zmieniony przez pit123 dnia Wto 13:37, 29 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:50, 29 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Obroty nie są stałe tak jak w manualu 1900 nawet 2200 pod dużym obciążeniem pustym autem równo jadąc zejdą do 1500 przynajmniej w moim tak jest
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aircat
Kierowca
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:38, 29 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Oj bredzita......
Lockup działa na zasadzie zesprzęglenia konwertera na sztywno, czyli robi nam się sztywne przełożenie i niezależne od obciążenia jadąc na pusto czy załadowanym mamy stale obroty przy danej prędkości , no chyba że komp zredukuje na niższy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:07, 29 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Może o czym innym gadamy
W moim nie ma takiego czegoś jest over drive
i jak go wyłączę to redukuje do trójki
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|