|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lutek34
Pasażer z trzeciego rzędu
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno
|
Wysłany: Pon 12:27, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
RobWan napisał: | Lutek34 napisał: | kompletny gołas |
Daj spokój z bajerami. Jak auto sprawne to tylko brać. Dla mnie np. skóra to minus.
Robert |
Mnie nie chodzi o skóry, ale o podwójna klime i o kapitańskie fotele w drugim rzędzie. Wiadomo czarne zderzaki można zawsze pomalować.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lutek34
Pasażer z trzeciego rzędu
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno
|
Wysłany: Pon 14:15, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
A co myślicie o samochodzie z taką przeszłością?
[link widoczny dla zalogowanych]
Dodam tylko że wtej chwili samochód ma przebieg 110tyś mil
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marsik070
Klubowicz
Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: Pon 14:27, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Wydaje się być ok.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lutek34
Pasażer z trzeciego rzędu
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno
|
Wysłany: Pon 15:05, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Marsik a ten przebieg u Ciebie 85tyś km to aktualny?
Podasz mi VIN to sprawdze, jak oczywiście sobie tego życzysz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lutek34
Pasażer z trzeciego rzędu
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno
|
Wysłany: Pon 17:22, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Kurcze własnie się dowiedziałem że właściciel tego Windstara do którego podałem Carfax od przebiegu 90tyś mil leje olej Mobil 15w40 i co Wy o tym sądzicie? Wcześniej niby lany był syntetyk w co nie wierze.
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marsik070
Klubowicz
Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: Wto 0:17, 24 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Lutek34, jeszcze raz dzięki za sprawdzenie ponowne bryki. Dla pewności lej syntetyk - lepszego nie ma, a silnik ci się odwdzięczy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lutek34
Pasażer z trzeciego rzędu
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krosno
|
Wysłany: Wto 1:42, 24 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
marsik070 napisał: | Lutek34, jeszcze raz dzięki za sprawdzenie ponowne bryki. Dla pewności lej syntetyk - lepszego nie ma, a silnik ci się odwdzięczy. |
No ja akuratnie lałem do swoich pólsyntetyk 10w30 ale takie parametry podawał producent.
I teraz jak się wleje półsyntetyk 10w30 do takiego silnika w którym był zalany minerał 15w40 to czy coś żłego sie nie stanie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marsik070
Klubowicz
Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: Wto 1:48, 24 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Wręcz przeciwnie. Lej śmiało. Gorzej na odwrót, jak przechodzisz z syntetyku na minerał.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kubas
Klubowicz
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 818
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mosina Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 1:53, 24 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
marsik070...jesteś pewien ? caly czas wydawało mi się że można bezproblemowo przejść z "lepszego" na "gorszy" olej (np z syntetyka na półsyntetyk czy z półsyntetyka na mineralny) a nie odwrotnie...przechodząc z mineralnego na inny ryrykujesz wypłukaniem silnika i wyciekami (choć oczywiście to zależy od wielu czynników, jak np przebieg czy też jak długo przed zmianą jeździło dane autko na danym oleju)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marsik070
Klubowicz
Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: Wto 9:51, 24 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Kubas, na zdrowy rozum, jeśli wymyślono syntetyk i jest on droższy o prawie polowę od minerału to się rozumie samo przez się że jest lepszy dla silnika. Różnicę między poszczególnymi olejami widać dopiero w ciężkich warunkach i po dłuższych przebiegach na jednej zmianie oleju. Bazy syntetyczne zapewniają większą stabilność lepkości oleju w funkcji temperatury pracy, szczególnie po większych przebiegach -- oleje półsyntetyczne i mineralne ulegają szybszej degradacji. Syntetyk w wysokiej temperaturze, po dłuższym przebiegu, dłużej zachowuje swoje właściwości lepkościowe. Znów: jeśli upalasz, stosuj dobrej jakości syntetyki. Jeśli jeździsz w kapeluszu, być może półsyntetyk wystarczy. Jak się uprzesz, to możesz jeździć na oleju mineralnym, jak, jeszcze do niedawna, prawie wszyscy Amerykanie. Ale pamietaj: oni zmieniali ten olej co 3000 mil.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|