|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pit123
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:37, 10 Maj 2011 Temat postu: Korek chłodnicy silnika |
|
|
Hej!
Panowie mam pytanie dotyczące ustawienia pozycji korka na chłodnicy.
Pytam gdyż w Mercedesie mam położenie zamkniete (zima),półotwarte (lato), otwarty wiadomo co
W winnim też sprawdziłem możliwosci korka chłodnicy i wychodzi tak:
zamkniety
półotwarty (czyli obrót korkiem o 2 cm zapadki wpadają w położenie że korek ma luz ale nie da się sciągnąć)
otwarty czyli kolejny obrót i da się go sciągnąć
Czy położenie półotwarte nie jest położeniem letnim?
A może służy np.do odpowietrzania układu?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mario1975monza
Klubowicz
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Złoczew (Łódzkie) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:36, 10 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
ciekawe pytanie ale nawet w manualu nic o tym nie ma ja na pol otwartym odpowietrzalem uklad
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:25, 10 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Co ty mówisz korek ma jedną pozycję zakręcony !!!
Puszcza przy 0,9bara i jak jest podciśnienie to zastsa ze zbiorniczka i wsijo
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pit123
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:15, 12 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
yhm..
Czyli to położenie "środkowe" jest raczej zabezpieczeniem przed np. zgubieniem korka jak coś jest nie dokręcone?
Pytam gdyż będę zmieniał płyn a jak kolega zasugerował iż on odpowietrzał na półotwartym... może to i dobry trop gdyż bąble powietrza będą się miały jak wydostawać zamiast rozwalać przewody...
czy odpowietrza się tez na zamkniętym?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:00, 13 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Windstar ogólnie jest dosyć ciężki do odpowietrzenina, półotwarty korek to dobry pomysł. Trzeba niestety przez kilka kolejnych dni sprawdzać płyn w zbiorniczku wyrównawczym, dodatkowo po zagrzaniu silnika można delikatnie z wyczuciem odkręcić korek chłodnicy do momentu wypuszczenia baniek powietrza (jeżeli będzie), a silnik stygnąc sam uzupełni brakujący płyn zasysając ze zbiorniczka wyrównawczego.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kulawyns
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Pią 7:45, 27 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Ja miałem wcześniej zakręcone do oporu i jak szczeliła chłodnica to ze zbiorniczka wyrównawczego nie pociągło płynu i nawet po wymianie płynu w zbiorniczku cały czas było tyle samo płynu. A teraz po wymianie płynu nie dokręcałem do oporu tylko zostawiłem na pół otwartym i zaczoł ciągnąć z wyrównawczego przy odpowietrzaniu! Więc myślę że ma mieć luz korek!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|