|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michalk
Kierowca
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:26, 21 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
A jakie świeczki najlepiej kupić i jakie przewody???
Standardowe, takie jakie są np. w amerykany.pl??
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RobWan
Kierowca
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:02, 21 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Było.
Robert
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
windi95
Klubowicz
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dąbrowa Łużycka/ Nowa Ruda Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:48, 27 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
a wracając jeszczeto pkt-u 1 z początku postu
[quote="RobWan"]1. Tak. Odcina przy jakiś obrotach na luzie i innych na biegu.
RobWan czy wiesz coś więcej na ten temat? wczoraj zauważyłem odcięcie na P w okolicach 4000 obrotów, a jak jechałem to wydawało mi się, że przy tych samych obrotach silnik się zająknął i zmienił bieg. można to jakoś wyłączyć?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RobWan
Kierowca
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:25, 27 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
windi95 napisał: | przy tych samych obrotach silnik się zająknął i zmienił bieg. można to jakoś wyłączyć? |
Zmianę biegów?
Jeżeli jest to o czym myślę to normalna zmiana biegów. A tak w ogóle co ty robisz, że na 4000 podczas jazdy wchodzisz?
Robert
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
windi95
Klubowicz
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dąbrowa Łużycka/ Nowa Ruda Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 0:02, 28 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
być może jestem przewrażliwiony i była to normalna zmiana biegów.
co do 4000 obrotów to regulacji gazu na postoju odpiąłem klemę żeby zresetować błędy w komputerze. następnie musiałem nauczyć komputer zachowania w różnych warunkach.
a tobie nie zdarza się nacisnąć pedału podczas wyprzedzania?
wracając do tematu to czy jest jakieś odcięcie w czasie jazdy? jaki to próg?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RobWan
Kierowca
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 0:57, 28 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Jak masz gaz to komputer od gazu może robić swoje. Ja mam tylko benzynę. To nie można porównywać.
A wcisnąć gaz zdarza się. Ale sporadycznie i dlatego mnie zdziwiło, że coś Ci przeszkadza przy tych obrotach.
Robert
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michalk
Kierowca
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:41, 19 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Witam!!!
Problem z abs sie rozwiązał. Okazało się, że czujnik był padnięty. Wymieniłem i jest OK. Super. Przyda się ABS. A co do kontrolek, to faktycznie, były przepalone, wymieniłem i jest teraz ok. Dzięki.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aircat
Kierowca
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 3:35, 21 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
No i widzę że wychodzi niedoinformowanie, na postoju to normalny objaw że odcina przy 4 tys. obrotów, to jest zabezpieczenie przed pałowaniem na postoju. A dla tych co się zaraz odezwą że u nich się wkręca to niech sprawdzą najpierw na benzynie, na gazie II generacji to nie działa, bo odcinany jest sygnał na wtryski a nie zapłon.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:22, 21 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
U mnie też odcina około 4000obr.
co do zapalania to miałem to samo wymieniłem świece na tytanowe nowe przewody i nic nie dało pomogła wymiana silniczka krokowego
a przy wyprzedzaniu jadąc 90km/godz. za tirm jak jest w końcu miejsce i za mocno mu depnę to redukuje do dwójki i dostaje nawet 5500obr trzeba delikatnie z gazem
Przyśpieszenie i tak ma niezłe pod górę zostawiam 90% niby sportowych aut i to na LPG!!! po prostej wyścigi nie mają sensu?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SETA
Klubowicz
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 1101
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pyrlandia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:31, 21 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
wojtek11 napisał: | Przyśpieszenie i tak ma niezłe pod górę zostawiam 90% niby sportowych aut |
Za to go też kocham.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|