 |
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miłymirus
Klubowicz
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów WLKp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:52, 16 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
vanbeethoven napisał: | Tak sobie myślę że to nie jest przeszkodą, tą różnice system powinien dopompować, problemy mogą pojawić się tylko przy maksymalnym obciążeniu.: |
Panowie, nasze poduchy działają jak w tirach to jest na wydłużaniu się, a to sprawia ciśnienie w poduszce.
Jeżeli będzie większe ciśnienie w poduszce(a będzie musiało) aby podnieść zadek Winiego do danej wysokości to może albo ją rozwalić albo się rozwinie całkiem i się już nie złoży albo po prostu sprężarkę szlak trafi od pompowania wysokiego ciśnienia. Rękaw jest krótszy i moim zdaniem na pewno nie da rady chyba że na krótką metę.
Bardziej bym był skłonny do dłuższego rękawa(aby nie za długi) wtedy mniejsze ciśnienie i więcej zapasu na zwijanie się rękawa.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vanbeethoven
Klubowicz
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Bielska Bialej Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:51, 19 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Bardziej bym był skłonny do dłuższego rękawa(aby nie za długi) wtedy mniejsze ciśnienie i więcej zapasu na zwijanie się rękawa.[/quote]
Tak się zastanawiam i być może jestem w błędzie bo z fizyka w technikum było krucho : czy jeżeli mamy dwie poduszki jedną większej pojemności (dłuższą) a drugą mniejszej pojemności (krótszą) to w przypadku tej większej-dłuższej do jej napełnienia i utrzymania odpowiedniej wysokości zawieszenia będziemy potrzebowali mniejszego ciśnienia? Coś mi świta że chyba większego ale może któryś z kolegów jest lepszy w tym zakresie wiedzy i potrafi dowieść przedstawionej tezy naukowo Na marginesie całkowite rozwinięcie krótszego rękawa będzie możliwe tylko w sytuacji gdy najpierw maksymalnie obciążymy winniego a następnie przy wyłączonym silniku dokonamy rozładunku, gdyż w sytuacji gdy będziemy mieli włączona instalację to układ samoczynnie się wypoziomuje - sprawdzałem osobiście wożąc gazony betonowe i dlatego uważam to zawieszenie za tak dobre.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gobowiec
Kierowca
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:52, 04 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Witam,
Jestem po dłuuuugim urlopie z powrotem. Nie zdążyłem przed wyjazdem nic zrobić więc musiałem się ratować dętką w płynie. Przejechałem prawie 4tys. km ale druga poducha którą już raz ratowałem dętką zaczęło przepuszczać preparat, więc najwyższa pora pomyśleć nad generalnym rozwiązaniem problemu. Ogarnę się trochę z najpilniejszymi sprawami i wrócę do tematu.
Ostatnio zmieniony przez Gobowiec dnia Wto 15:59, 04 Wrz 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|