|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kubas
Klubowicz
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 818
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mosina Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:30, 16 Sty 2009 Temat postu: obudowa stacyjki - jak zdjąć ? |
|
|
jak w temacie - jako że wnioskuję iż problem jest po stronie stacyjki muszę się do niej jakoś dostać...ale prozaicznie nie mam pojęcia jak a żadnej knigi nie posiadam
może ktoś pomóc ??
i tak na marginesie jeszcze....może ktoś wie co się mogło stać (jakaś sprężyna albo coś podobnego może spadła) że "pokrętło" od kluczyka kręci się luźno dopiero po jego włożeniu...bez kluczyka nie można go ruszyć
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krazowniksieci
Administrator
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wodzisław śląski
|
Wysłany: Pią 13:19, 16 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
w ksiązce piszą tylko tyle [link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krazowniksieci
Administrator
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wodzisław śląski
|
Wysłany: Pią 13:23, 16 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
a to i tak do końca nie o to chodzi musisz poodkręcać wszystkie plastiki do okoła kierownicy wtedy bedziesz miał dostęp do całej stacyjki. motylek jest przytwierdzony chyba tylko na wkręt ale dalej obstawiam kostke w stacyjce. powodzenia
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kubas
Klubowicz
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 818
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mosina Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:07, 16 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
wyjąłem ten cały bębenek do którego się klucz wkłada - rozumiem że nie powinien onsię kręcić z kluczykiem włozonym bez żadnego oporu z jednej pozycji skrajnej w drugą ? przecież po drodze jak mi się wydaje sa jeszcze 2 pozycje w których powinien kluczyk zaskoczyć - zatrzymać się ... czy się mylę ?
bo jeśli jest tak jak mówię to zepsuło się z amerykańska "Electrical-Switch & Relay : Ignition Warning Relay" nr części E7LB-11A127-AA - jak mniemam jest to nierozbieralne - pytanie co tam się mogło zepsuć ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krazowniksieci
Administrator
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wodzisław śląski
|
Wysłany: Pią 14:41, 16 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
może się coś ukruszyło co jest odpowiedzialne za stop
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|