|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:32, 24 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Możliwe że trzeba było przytrzymać gaz, może powoli dojdziemy wspólnymi siłami co padło że autko nie chce działać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michalk
Kierowca
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:19, 24 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki. Wini kuleje i na benzynie i na gazie. Jak odłączam ten pierwszy czujnik to nic się nie dzieje tylko wentylatory się załączają na max. Muszę jeszcze sprawdzić ten drugi.
A macie może jeszcze jakieś pomysły????
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:36, 24 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
To bardzo źle że na gazie też kuleje problem elektryczny można wykluczyć poza czujnikiem
szukaj lewego powietrza
Jeszcze jedno pytanie
Jaki zapach ma płyn w zbiorniczku bo jak inny niż nowy płyn to źle a jak benzynką lub spalenizną to bardzo źle!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miłymirus
Klubowicz
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów WLKp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:05, 24 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
wojtek11 napisał: |
JAK na gazie dzieje się tak samo to nie szukaj w elektronice tylko w głowicach może w kolektorach ssących źle złożone po wymianie uszczelek bo cewka też raczej odpada |
Zgadzam się z Wojtkiem, szukał bym winy w kolektorach albo w głowicy. Może pęknięta głowica była albo źle głowice poskładane
Ostatnio zmieniony przez miłymirus dnia Wto 21:08, 24 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:01, 25 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
na mój gust moment 100nm to trochę za mało ja dokręciłem na wyczucie bo szpilki przy zaworach idą lekko ale też nie równo a te od strony wydechu całkiem źle więc klucz dynamometryczny nie zdał egzaminu
jak mu dokręcili za słabo to po uszczelkach !!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michalk
Kierowca
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:03, 25 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
płyn wydaje się ok. Dzisiaj może sprawdzę jeszcze ten czujnik temp.
Głowice są ok i poskładane chyba też, przynajmnie robił to gościu, który specjalizuje się w głowicach i robi to na codzień. Także nie wiem już co może byc.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:00, 25 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
może być taki banał jak zacinająca się klapka od zntywybuchu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michalk
Kierowca
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:33, 25 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
a jak to sprawdzić???
Dzisiaj zrobiłem 300 km i nigdy się tak nie umęczyłem. Poprostu masakra z tym Winim. Zero mocy a o wyprzedzaniu nawet nie marzyłem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miłymirus
Klubowicz
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów WLKp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:54, 25 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
a ciśnienie na garach sprawdzałeś ? bo to też wygląda na zawory lub wałek rozrządu (starte krzywki, źle ustawiony na rozrząd) i nie tak się otwierają zawory.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:58, 25 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
100Nm to stanowczo za mało!!! Krótkie i długie szpilki w głowicach mają specjalną serwisową procedurę w/g której należy je przykręcać i trzeba jej w miarę rozsądku przestrzegać!!! W ostatnim etapie powinny być dokręcone około 175 do 185 Nm. Ale to tylko tak na marginesie bo temat dotyczy innego problemu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|