|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 7:30, 26 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
mówię o 100 bo kiedyś wyczytałem takie dane na forum więc może jak wymieniał uszczelki to mechanik się tym sugerował i głowice są luźne
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michalk
Kierowca
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:41, 27 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
panowie, a cewka może mieć wpływ na taką pracę silnika, bo wydaje mi się, że pracuje tak jakby nie pracował na wszystkie cylindry????
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:45, 27 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
w/g mnie, na cewkę te objawy nie pasują.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:13, 28 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
sprawdź świece to będziesz wiedział na którym garze jest problem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michalk
Kierowca
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:32, 28 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
A wysokie spalanie??? Potrafi spalić nawet ponad 30 litrów. I czuć mocno spaliny.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:37, 29 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
W takim układzie pozostaje Ci wizyta w warsztacie, gdzie jest możliwość podpięcia pod analizator spalin i kompa z profesjonalnym oprogramowaniem. Wtedy po przeanalizowaniu pracy komputera w twoim aucie będzie można co kolwiek mówić o diagnozowaniu. W winim nie ma dużo elektroniki, ale za razem jest jej wystarczająco, żeby wskazanie jednego z czujników powodowało różnego rodzaju błędy pracy silnika. W tej chwili, dalsze szukanie przyczyn takiego zachowania auta nie ma sensu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:55, 29 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
ja dalej uważam że uszczelka
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michalk
Kierowca
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:24, 29 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Witam Panowie!!!
Chyba jestem przekonany w 100% co jest nie tak w moim upartym Winim. Dzisiaj jak jechałem to standard, czyli wskazówka temperatury prawie max, zero mocy i nawet biegi wariowały. Po przejechaniu paru kilometrów wskaźnik temp spadł na normalną pozycję ("A" i "L" w napisie NORMAL) i po kolejnych powiedzmy 2 km zatrzymałem się do sklepu. Po ponownym uruchomieniu wskaźnik wskazywał normalną temp a autko zaczęło jechać tak jak powinno. Przejechałem jeszcze dobre 30 km i jest ok. Próbowałem nawet na klimie (wcześniej na klimie to tragedia była) i było ok. Przyspieszenie normalne, zero falowania, szarpania itp.
Więc wydaje mi się cze któryś czujnik temp - tylko który????
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:42, 29 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Ten z jednym kablem idzie na zegar ale wątpię że to czujnik
Mój wini chodzi gdy odłączę oba
jedynym objawem jest to że zegar nie pokazuje temperatury i zimny ma za małe obroty jak troszkę pochodzi to jest OK. po za wentylatorami na moxa
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michalk
Kierowca
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:47, 29 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki za szybką odpowiedz. No to co może być, że temp się uspokoiła i silnik też????
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|