|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michalk
Kierowca
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:44, 22 Sie 2010 Temat postu: Problem z mocą!!! |
|
|
Witam wszystkich!!!
Mam taki problem: mój Wini nie ma mocy, tzn. chcę przyspieszyć, dodaję gazu a on nic, zero reakcji. Trzymam cały czas wciśnięty gaz i po pewnym czasie dostaje takiego przyspieszenia jak bym mu "nitro" włączył. I tak jest praktycznie zawsze. A jak jadę sobie spokojnie równymi obrotami to szarpie, czasami tak mocno, że mam wrażenie, że zaraz mi silnik wyskoczy z ramy. Dodam, że z włączoną klimą jest jeszcze gorzej. Co to może być bo już nie mam pomysłów. Czasami jeszcze potrafi wariować biegami, jadę sobie spokojnie a on redukuje mi chyba na drugi bieg i obroty lecą w górę, ale to rzadko, parę razy.
Wymieniałem przepływkę, przewody, świece i nic się nie poprawiło.
Acha, temperatura na wskaźniku jest wysoko, prawie na max a na kompie pokazuje, że jest oki tzn. idzie do 91 st i załącza się wentylator i temp spada a na wskaźniku zero reakcji.
Czy ktoś może mi pomóc???
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:54, 22 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Jednym słowem, wymień czujnik temperetury. Możliwe że to on miesza danymi w kompie silnika. Tak mi się nasunęło po opisie problemu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michalk
Kierowca
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:24, 22 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
A czujnik może mieć wpływ na pracę silnika??? Po podłączeniu komp pokazywał normalną temp.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:33, 23 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Czujnik na pewno ma wpływ na pracę silnika. Jak odłączysz wtyczkę od czujnika temp. to nie odpalisz auta, (taki mały przykład). Może jest lekko przyśniedziały styk w gnieździe do kompa albo na samym czujniku i przekłamuje temperaturę. Może też być jakiś zimny lut w samym kompie i tam tkwi przyczyna
Ostatnio zmieniony przez diku dnia Pon 10:36, 23 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:52, 23 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
co ty gadasz z czujnikiem? będzie chodził na pewno najwyżej uzna że jest nagrzany i zmniejszy dawkę paliwa !!
co do mocy to lewe powietrze lub uszczelka pod głowicą bo paliwem to na pewno go nie zalewa
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michalk
Kierowca
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:45, 23 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
uszczelki były robione i tak naprawdę po wymianie tych uszczelek nie mogę dojść do ładu z Winim. Nikt nie wie co jest grane.
A co z sondami, bo na kompie pokazuje, że jest błąd sondy, z tym że ten błąd mam od zawsze a problemy zaczęły się po wymianie uszczelek.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:44, 23 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Właśnie wiem co mówię o czujniku temperatury, miałem coś podobnego. Jakmi pokazywało tempereturę prawie na maks to silnik za diabła nie chciał pracować, zaś jak odłączyłem wtyczkę to nie zapalił. Dlatego taka moja sugestia. Nie twierdzę że na pewno czujnik powoduje takie wariacje jak kolega opisał, ale miałem podobnie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michalk
Kierowca
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:13, 23 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
OKI. Zakładając wersję z czujnikiem, bo na kompie faktycznie pokazuje za ubogą mieszankę, to który to czujnik będzie, bo są chyba dwa (spotkałem się z czujnikiem temperatury i czujnikiem temperatyry na wskaźnik - chyba, że chodzi o ten sam czujnik). Gdzie on się znajduje??? Może ma ktoś jakieś zdjęcie???
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:03, 23 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Jeden z czujników jest tuż nad termostatem, są chyba dwa rodzaje, biały i czarny. Ten jest na wtyczkę z dwoma kablami. Jeżeli się nie mylę, to drugi czyjnik jest troszkę bardziej z tyłu, patrząc pod maskę to za tym z dwoma kablami i jest mocno schowany, na jeden kabel, lecz tu nie jestem pewien czy jest on od temperatury, po prostu nie sprawdzałem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:52, 24 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
ten z tyłu jest od wskaźnika temperatury
Tan pierwszy jest ważniejszy on ci padł odłącz wtyczkę to przejdzie w tryb awaryjny
co do zapalania to odłączyłem oba czujniki dzisiaj i zapala normalnie ale trzeba przytrzymać gaz bo gaśnie ale po chwili chodzi normalnie lecz oba wentylatory chodzę na maxa cały czas
JAK na gazie dzieje się tak samo to nie szukaj w elektronice tylko w głowicach może w kolektorach ssących źle złożone po wymianie uszczelek bo cewka też raczej odpada
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|