|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kubas
Klubowicz
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 818
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mosina Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:19, 15 Sty 2009 Temat postu: Problem ze zgaszeniem winniego |
|
|
Panowie ...help me
Mam problem z gaszeniem winniego - objawiło się to tak, że dziś podjechałem na stację i po zatankowaniu odpaliłem autko...zastanowiło mnie że odpaliło ale to pokrętło przy stacyjce obróciło mi się zadziwiająco lekko..ale cóż - pojechałem do Poznania, gdzie nie mogłem wyłączyć autka - pokrętło się kręci, kluczyk mogę wyjąć a autko i tak działa...dobra - wróciłem do domu i myślałem że odłączenie aku coś da...a tu dupa blada, autko jak gada tak gada....ok - odkręciłem od klemy jeden z tych kabli co jest przykręcony - auto dalej gada....chciałem się dostać do kostki stacyjki ale nie dałem rady...w końcu wypiąłem jakiś bezpiecznik i w końcu autko zgasło
Ale teraz proszę o radę co się mogło stać, co mogę teraz zrobić i co sprawdzić no i najważniejsze - jak to naprawić
help me ....
Ostatnio zmieniony przez kubas dnia Czw 18:24, 15 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
charger
Moderator
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 458
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 19:45, 15 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
nigdy nie odlaczaj akumulatora przy wlaczonym silniku, grozi uszkodzeniem alternatora!
Jak juz to wypnij glowny przewod idacy do cewki zaplonowej.
Co do stacyjki - nie mam o tym pojecia...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krazowniksieci
Administrator
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wodzisław śląski
|
Wysłany: Czw 22:10, 15 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
najprawdopodobniej kostka w stacyjce poszła! zwarło styki
Ostatnio zmieniony przez krazowniksieci dnia Czw 22:10, 15 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kubas
Klubowicz
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 818
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mosina Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:18, 15 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
krazowniksieci napisał: | najprawdopodobniej kostka w stacyjce poszła! zwarło styki |
no a czemu mi się to pokrętło tak luźno kręci ?
i jak ew. sprawdzić czy alternatora nie uwaliłem ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zbynek
Klubowicz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Krzykawka/Olkusz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:41, 15 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Co do stacyjki to osobiście nie wiem, ale jak alternator Ci dobrze ładuje (sprawdź miernikiem) max ładowanie powinno być chyba od 13 z groszem do 14,4V to powinien być dobry.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
charger
Moderator
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 458
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 22:44, 15 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | ak alternator Ci dobrze ładuje (sprawdź miernikiem) max ładowanie powinno być chyba od 13 z groszem do 14,4V to powinien być dobry |
dobrze ładowanie wynosi od 14 do 14.5 V. Po włączeniu wszystkich odbiornikow pradu spadek napiecia nie powinien być większy niż pół volta
Ostatnio zmieniony przez charger dnia Czw 22:44, 15 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kubas
Klubowicz
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 818
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mosina Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:55, 15 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
a jak rozebrać stacyjkę ?znalazłem 4 śruby bodajże od dołu...ale jak to wszystko zdjąć nie mam pojęcia;/
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RobWan
Kierowca
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 0:31, 16 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Zobacz jak wygląda stacyjka. Pół auta.
[link widoczny dla zalogowanych]
Robert
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kubas
Klubowicz
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 818
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mosina Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:57, 16 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
a czy to "pokrętło" przy kluczyku jest na jakiejś sprężynie czy co ? dlaczego mogło stracić opór i kręci się teraz bez problemu ? bo podejrzewam właśnie w tym cały problem, tylko nie wiem czy da radę toto naprawić czy też stacyjka do wymiany
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kubas
Klubowicz
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 818
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mosina Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:42, 21 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Pany...a jak wygląda sprawa z immobilaserem ? odpalę autko jak zmienię tylko wkładkę stacyjki wraz z kluczykiem ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|