|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
banshee
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubin , DLU Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:40, 18 Sty 2014 Temat postu: Rurki hamulcowe |
|
|
Witam ! Wymieniał ktoś z Was rurki hamulcowe w Winim ? Moje właśnie zaczęły przeciekać , gdzieś na wysokości wlewu paliwa . Nie wiem , czy na pewno rurka ale i tak miałem zamiar je wymienić bo ruda je mocno nadgryzła . Orientujecie się może , ile trzeba metrów miedziawki i jaka średnica ? Dopiero jutro dam radę zajrzeć pod auto i dowiem się co pękło ... Wini 3.8 95r.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
banshee
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubin , DLU Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:37, 19 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Problem częściowo zlokalizowany , to jednak jedna z tylnych rurek . Szukam ale nie mogę znależć : jak opuścić zbiornik paliwa ?? Auto stoi pod blokiem , nie mam gdzie zawlec go na kanał więc robota na podnośnikach i kobyłkach mnie czeka . Widziałem trzy opaski trzymające zbiornik , ale co z rurą wlewu paliwa ? Odkręcić ją od zbiornika czy tylko od karoserii ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:42, 19 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Nie robiłem nie mam pojęcia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
banshee
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubin , DLU Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 0:55, 20 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Właśnie obejrzałem filmik na youtube , gość zdejmuje zbiornik z wini 2002 i wymienia pompę paliwa , inspirujace ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
banshee
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubin , DLU Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:11, 20 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Może mi ktoś opisać kolejność czynności przy odpowietrzaniu hamulców ? Na zapłonie czy odpalić silnik ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
banshee
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubin , DLU Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:31, 25 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Dziękujac za liczne podpowiedzi melduję , że sprawa załatwiona . Na 99 % , dopiero przejażdżka próbna rozwieje watpliwości , niestety , akumulator się poddał , stara jednostka 400 A " od motopompy " , jak powiedział sprzedawca auta ... Prostownik już walczy ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafalf
Pasażer z trzeciego rzędu
Dołączył: 11 Sty 2011
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sochaczew Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:01, 10 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Oj, dopiero teraz zobaczyłem ten wątek, a niedawno sam zmieniałem pompkę i musiałem bak wyjąc.
Ale napiszę może komuś się przyda (wini '96 3.8L).
Na szczęście znajomy z warsztatem jest 100m ode mnie wiec podjechałem. Na podnośniku zdjęcie baku w 2-3 ludzi zajęło dosłownie 15 minut (założenie podobnie) - co znaczy mieć sprzęt.
Po odkręceniu dwóch pasków trzymających bak i podstawieniu podnośnika podtrzymującego żeby bak nie odleciał, trzeba odkręcić paski trzymające gumową rurkę na wlewie (tam są dwie rurki ale do wlewu chyba jedna idzie) i tę gumę trzeba zsunąć (my pomogliśmy sobie śrubokrętem).
Potem dwóch trzymało bak nieco niżej a trzeci odpiął przewody (wtyczka) i zdjął rurki paliwowe z wlewek (zdaje się że 2 - od zasilania do silnika i od przelewu).
Uwaga!! Jak jest ciśnienie w rurkach to może prysnąć paliwem.
I bak zdjęty. Zakładanie z odwrotną kolejnością.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
banshee
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubin , DLU Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:19, 10 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
A jak zrobić , żeby nie było ciśnienia paliwa w przewodach ? Bo filtr paliwa zamierzam wymienić i to może być przydatne ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:21, 10 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Wystarczy wcisnąć zaworek na listwie pod maską, ale odrobinę paliwa i tak wypłynie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
banshee
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubin , DLU Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:39, 10 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Zlituj się ... Mam Windstara dopiero od dwóch miesięcy , opisz ten zaworek ? Wini 3.8 95' ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|