|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
manc1
Nowy
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: Sob 22:34, 26 Sty 2013 Temat postu: silnik |
|
|
Witam,jestem od niedawna w posiadaniu ''winiego'' z 2000 r z 3 litrowka po wymianie termostatu nie mam pelnego ogrzewania chlodnica jest przyslonieta na 1/3cia czuc w srodku plyn z ukl chlodniczego-identyczne objawy opisal kolega ''patryczysko''. u mnie dodatkowo zaczal kulec na ktoryms cylindrze i kopcic na bialo palec od kabli wysokiego napiecia wymienilem na nowy, swiece bez nagaru .prosze o rade jesli ktos zmagal sie z tym wczesniej ....
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miłymirus
Klubowicz
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów WLKp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 3:21, 27 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
trochę biednie to opisałeś. Z twojego opisu są dwie możliwości jedna optymistyczna to nieodpowietrzony układ chłodzenia (w to akurat wątpie) pesymistyczna możliwość to uszczelka pod czapką (to tak na 80% pewność). dlaczego wymieniałeś termostat ????
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Daniel0
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:39, 27 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Sam zapach plynu w srodku moze rowniez wskazywac na wyciek przy nagrzewnicy, ale reszta objawow wskazuje na uszczelke.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
manc1
Nowy
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: Wto 14:04, 29 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Dzieki za rady.
moze opisze troche obszerniej...w tamtym roku wymienilem termostat bo mi strasznie sie grzal mimo stanu plynu..... Po wymianie, przy minusowych temp. nie mam cieplego nadmuchu mimo stalej temperatury.....Po wymianie oleju komp mi wyswietla blad ze mam wymienic olej.mam wrazenie ze reset kompa jest nieunikniony oraz wymiana czujikow[pali mi sie olej i trakcja sama sie zalacza na suchej nawierzchni potem sama sie odlacza]. ostatnio tak jak pisalem wczesniej zaczal mi kopcic z komina na bialo i kuleje na niskich obrotach, powyzej 1.5-1.8tys jakby rowniej chodzil .korek oleju nie ma smietany a w wyrownawczym jest czysty plyn bez oleju ale poziom oleju na bagnecie na cieplym piecu podniosl sie z przedzialu sredniego do jakis centymetr ponad stan-olej nie jest wodnisty ....mechanik u ktorego robilem palec i przewody powiedzial ze to nie wina swiec itp. chcialbym zatrzymac to auto bo jest optymalne na moje potrzeby ale boje sie ze koszta napraw puszcza mnie na boso.tym bardziej ze pseudo fachury od v-ek ladnie mowia ale konkretnie to tylko kieszen pustosza.....
dziekuje Wszystkim z gory za pomoc
Ostatnio zmieniony przez manc1 dnia Wto 16:45, 29 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|