|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:25, 01 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
jedź do elektryka tamten też musi mieć czujnik położenia wału może na kole zamachowym a może trzeba przykręcić stary
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
junior
Kierowca
Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zielona Góra Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:54, 01 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Podepnę się.
U mnie falują obroty na benzynie ,ale nie zawsze chociaż czasami wchodzi na obroty ,tak na około 1500 obrotów,a na gazie to na wolnych obrotach gaśnie.
Czy przypadkiem to też może siedzieć czujnik położenia wału??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
perkuter
Kierowca
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zwoleń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 9:45, 02 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Falujące obroty to:
1-silniczek krokowy (wyczyść)
2-sprawdź podciśnienia (czy są podpięte)
3-wyeliminuj lewe powietrze (może która guma od powietrza jest pęknięta)
4-przepływomierz padnięty albo wystarczy go przemyć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszlukasz88
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrołęka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:33, 04 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
i jest tak założyłem ten czujnik bo okazało sie ze go w tamtym silniku nie było ale iskry jak nie bylo tak niema i mam jeszcze jedna dziwna oznakie wczesniej jak przekrecilem zaplon to pompka od paliwa załączyla sie na chwile i zaraz sie wylaczala teraz pompuje caly czas co jest grane z tym samochodem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszlukasz88
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrołęka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:41, 04 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
poszperalem troche w necie i tu pisze ze ta pompka to oznaka ze komuter sie spalil i idzie na jakims trybie awaryjnym co o tym sadzicie gdzie w windstarze siedzi komuter
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SETA
Klubowicz
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 1101
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pyrlandia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 0:04, 05 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
W jakim windstarze ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
perkuter
Kierowca
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zwoleń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 8:42, 05 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
lukaszlukasz88 sprawdź ciśnienie na listwie paliwa i jeszcze może banalne ale sprawdź ile paliwa masz w zbiorniku.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszlukasz88
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrołęka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:39, 05 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
są takie objawy niema iskry pompka paliwa cały czas pompuje i nie załacza wtrysków nie daje wogóle na nie impulsu mysle ze to coś ze sterownikiem mógł siąść od tego ze masa była słabo przykręcona do silnika. Jak bende kupował sterownik to czy patrzeć na oznaczenia czy musza byc takie same jak na tym stary czy wystarczy ze ze bedzie od takiego silnika
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 0:56, 06 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Oznaczenia tylko takie jak na starym, na tym na którym wszystko dobrze działało.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aircat
Kierowca
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:28, 06 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Nie zapominaj że sterownik silnika steruje jeszcze skrzynią, a w niektórych egzemplarzach wspólnie z elektroniką ABS steruje TC, więc lepiej nie mieszać sterowników.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|