|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michalk
Kierowca
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:43, 28 Sty 2010 Temat postu: Zapowietrzanie!!! Czyżby uszczeleczka????? Pomocy!!! |
|
|
Witam wszystkich!!!
Panowie, coś się dzieje z moim Winim. A mianowicie, według mnie sie zapowietrza. Rano uruchamiam, ruszam i po chwili temperatura silnika zaczyna rosnąć. Ale rośnie za wysoko, nawet jak osiągnie według wskaźnika normalną temperaturę, nie przełącza się na gaz ani nie leci ciepłe powietrze w kabinie, a temperatura rośnie dalej. Zaobserwowałem, że jak go przetrzymam na dość wysokich obrotach temperatura odpuszcza (spada na wskaźniku), przełącza się na gaz i ciepełko znowu w kabinie sie pojawia. i dalej jest dobrze. Wyłączam silnik, po pewnym czasie uruchamiam (jeszcze ciepły) i jest ok. Ale jak wystygnie to znowy to samo.
Co to może być????
Dodam, że jak jest ciepły to troszke czuć zapach płynu chłodzącego ale żadnego wycieku nie zaobserwowałem.
Od czego zacząć szukać???? Wiem, że to mogą być objawy uszczelki pod głowicą, ale wydaje mi się, że powinien się zapowietrzać cały czas.
Z góry dzięki za podpowiedzi
Ostatnio zmieniony przez Michalk dnia Śro 20:58, 03 Lut 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:57, 28 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Płyn ci zamarzł i układ się zapowietrzył!!!
Dolej płynu ! ale jak masz parownik wysoko to musisz dolać przez parownik i korka w chłodnicy nie odkręcać.
jak pójdzie ci uszczelka to na pewno będziesz o tym wiedział objawy będą bardzo wyraźne
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michalk
Kierowca
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:03, 28 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odpowiedz. Płyn faktycznie mi chyba zamarzł, bo miałem z nim problemy, ale już go wymieniłem trzy dni temu i dalej to samo.
A jakie są objawy uszczelki???
I jak dolać przez ten parownik??
Parownik mam umieszczony z tyłu komory silnika obok pompy hamulcowej.
A nie powinien się sam odpowietrzyć????
Ostatnio zmieniony przez Michalk dnia Śro 20:59, 03 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krazowniksieci
Administrator
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wodzisław śląski
|
Wysłany: Pią 11:38, 29 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
jak walnie uszczelka to spojrzysz do tyłu i zobaczysz jeden wielki dym z rury
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:07, 29 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
W czasie większych mrozów może wystąpić zawieszanie termostatu. Jak jest za stary czasami tak się zdarza że się przestaje otwierać, ale przy tempereturach bliższych 0 będzie znowu działał normalnie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 7:15, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
odkręć przewód z płynem przy parowniku i nalej płynu do pełna przy otwartym ogrzewaniu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michalk
Kierowca
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:24, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki.
Termostat mam nowy (wymieniany w lato), więc chyba jest ok, chyba że jest wadliwy fabrycznie.
A z tym parownikiem, to rozumię, że mam dolewać na uruchomionym silniku, rozgrzanym i puszczonym ciepłym powietrzy do kabiny???
Jutro jade do mechanika, to będziemy szukać, bo niepokoi mnie ten zapach płyny chłodzącego dookoła samochodu, a i czasami w środku go czuć, ale to jak się zaczyna przegrzewać i wprowadzam go na wysokie obroty, żeby go odpowietrzyc.
Jak zaczyna się grzać to wysokie obroty mu pomagaja i jest ok.
Dzięki i pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
junior
Kierowca
Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zielona Góra Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 0:15, 01 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
U mnie tez czuć było płynem chłodniczym ,ale nie było widać skąd to leci,aż do piątku jak mi wąż wody rozerwał się.
I teraz jestem udupi....
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michalk
Kierowca
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:08, 02 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Byłem u mechanika i niestety wychodzi na to, że jednak uszczelka, bo powiedział, że nie jest normalne aby w układzie chłodzenia cały czas pojawiało się powietrze.
Na uruchomionym silniku i na wolnych obrotach, odkręcony korek od chłodnicy i zalana chłodnica na max - co kilkanaście sekund pojawiają się bąbelki. Tak było cały czas przez około pół godziny, więc już dawno powinien się odpowietrzyć. No i oczywiście płyn chłodzący gdzieś wcina, bo przez te pół godziny dolaliśmy jakieś 1,5 litra i ciągle mu mało. A kałuży pod autem nie ma.
Co wy na to??? Uszczelka????
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:01, 02 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Nie sądzę aby to była uszczelka, lecz niestety nie wykluczam takiej możliwości. Windstary mają to do siebie że dosyć ciężko się odpowietrzają. W moim odpowietrzyłem układ dopiero po prawie zagotowaniu płynu. Drastycznie ale pomogło.
Ostatnio zmieniony przez diku dnia Śro 15:48, 03 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|