|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
irek125
Nowy
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:38, 19 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
ok dzięki za rady jutro idę umówić pomieszczenie bo puki co to pod chmurką robię a ie jest łatwo przy takiej pogodzie
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:34, 19 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
jak dasz na N to powinno się dać go popchnąć ręcznie holowanie też na N ja swojego holowałem dwa kilosy jak przegub wyskoczył i było ok
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WojtekS85
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 03 Lut 2012
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gliwice, Śląsk
|
Wysłany: Nie 21:04, 19 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Ja mojego holowałem na biegu i też nic mu się nie stało. Sprawdzaliśmy czy da się odpalić automat na zaciąg Walnięci jesteśmy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:33, 19 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Sprawdzaliśmy czy da się odpalić automat na zaciąg Walnięci jesteśmy |
I nie udało się A ile szkody można było przy okazji wyrządzić. Pompa nie pompuje oleju do skrzyni, a mechanizmy jednak pracują, w dodatku na SUCHO, no cóż...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WojtekS85
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 03 Lut 2012
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gliwice, Śląsk
|
Wysłany: Pon 12:55, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Bywa.
Praktyka czyni mistrzów
Jak czegoś się nie zjebie to się nie naucze
Niby c odzie kupić całego wina za 2tys na organy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
junior
Kierowca
Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zielona Góra Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:59, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
jak wszyscy piszą moim zdaniem głupoty typu odkręć świece sprawdź czy skrzynia itp .to może trzeba sprawdzić ciśnienie w oponach albo czy klimatyzacja jest pełna . Rozbieraj silnik i Ci wyjdzie co klękło , oby się okazała pierdoła.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WojtekS85
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 03 Lut 2012
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gliwice, Śląsk
|
Wysłany: Pon 23:56, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Mojim zdaniem metoda prób i błędów jest najlepsza. Co do rad wsumie można posłuchać (poczytać) Rozbieże silnik a okarze się skrzynia i chłopak będzie miał kupe czasu i roboty w plecy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 0:38, 21 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
junior napisał: | jak wszyscy piszą moim zdaniem głupoty typu odkręć świece sprawdź czy skrzynia itp .to może trzeba sprawdzić ciśnienie w oponach albo czy klimatyzacja jest pełna . Rozbieraj silnik i Ci wyjdzie co klękło , oby się okazała pierdoła. |
i oby się okazała pierdoła, ale bez rozbierania silnika. Ciekaw jestem czy ktoś chciałby ponosić koszty takiej bezsensownej podpowiedzi Może przy okazji jeszcze umyć szyby i wypolerować lakier, bo daje za durzy opór.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WojtekS85
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 03 Lut 2012
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gliwice, Śląsk
|
Wysłany: Wto 10:23, 21 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Jakie koszty? Jak samemu roisz. Jak mówiszo kosztach to jedź servisu forda tam ci zrobią ale wtedy koszty poczujesz. A wogóle oriętuje się ktoś jaka ma być przerwa na świecach zapłonowych do wina 3.0 z lpg?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:10, 21 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Przerwa duża 0,8 - 0,9 koszt zdjęcia głowicy t minimum 350 same uszczelki spód ponad 200 prawa strona ze 30 planowanie głowic ze150 jakieś 800 same niezbędne rzeczy potem olej i filtr więc są koszty bez dwóch zdań więc może góry nie dotykaj i zacznij od dołu będzie taniej i da lepszy obraz całości no i może da się złożyć na hermetyk będzie lipnie ale taniej z góry nic nie oszczędzisz na stare uszczelki nie przejdzie głowicę też trzeba zawsze po zdjęciu planować
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|