|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarekvolvo
Pasażer z trzeciego rzędu
Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Milanówek
|
Wysłany: Sob 22:19, 29 Mar 2008 Temat postu: Zgłupiał centralny zamek.... |
|
|
Ostatnio Wini trochę postał ( mam teraz służbowe autko ) i po próbie uruchomienia zaczął stroić fochy. Piszę "próbie", bo okazało się, że padła bateria - przy wyłączeniu wszystkiego nadal jest spory pobór prądu - gdzieś jakaś upływność... . A focha to "strzyżenie" wszystkimi siłownikami w drzwiach i klapie. Góra/dół, bez przerwy, chyba, że popstrykam klawiszem zamykania i ręcznie powciskam kołki w losowej kolejności. Nie bardzo mam czas na grzebanie, ale podejrzewam, że może padł któryś z wyłączników krańcowych w siłowniku....czy spotkaliście się kiedyś z czymś takim ??? I który bezpiecznik obsługuje centralkę pilota i alarmu / standard fordowski/ ???
Miłego wieczoru !!
Jarek.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krazowniksieci
Administrator
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wodzisław śląski
|
Wysłany: Nie 8:41, 30 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
na naszej stronce masz wszystkie schematy bezpieczników. Ja miałem proble z zamikiem w klapie padł siłownik ale reszta centralki działała bez problemu tylko kalpe trzeba było zamykać ręcznie. A może odepnij akumulator może to coś pomoze.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarekvolvo
Pasażer z trzeciego rzędu
Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Milanówek
|
Wysłany: Nie 15:59, 30 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Heh - baterię odpinam natychmiast po zakończeniu jazdy . Inaczej za dwie, trzy godziny nie odpaliłbym - prąd rozładowania jest zbyt duży - podejrzewam albo centralkę zamka/alarmu, albo instalki gazowej - może nie odłącza któregoś zaworu i on trzyma cały czas.
Jeszcze jedno - zastanawia mnie charakterystyka wspomagania kierownicy - czy wszystkie tak mają, że siła wspomagania praktycznie nie maleje ze wzrostem prędkości, jak to ma miejsce w innych samochodach ??? W zasadzie cały czas muszę "pilnować" fajery, bo ona "za dużo myśli". W zawieszeniu wszystko nowe, geometria zrobiona, opony w porządku.... .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
charger
Moderator
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 458
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 0:36, 16 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
tez mialem patent ze wszystkie zamki mi wariowaly góra-dół. Okazalo sie ze w przkaznikach pod deska rozdzielcza była woda (sic!). Poprostu taka mała nieszczelnosc, i woda sie lała do srodka po przkaznikach:)
Ponadto zalegajaca woda w przekaznkach moze powodowac zwarcie i przez to rozładowanie akumulatora...
Ostatnio zmieniony przez charger dnia Śro 0:37, 16 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarekvolvo
Pasażer z trzeciego rzędu
Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Milanówek
|
Wysłany: Śro 8:59, 16 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Heh, - właśnie to podejrzewam.... . Jeszcze żeby, qurczę, chwila czasu była na pogrzebanie ...
Miłego dnia !!
J.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RobWan
Kierowca
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 0:23, 27 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
charger napisał: | tez mialem patent ze wszystkie zamki mi wariowaly góra-dół. Okazalo sie ze w przkaznikach pod deska rozdzielcza była woda (sic!). |
Nie działa mi centralny zamek. Skąd reszta zamków wie, że jeden z nich zmienił pozycję? Bo do siłownika dochodzą dwa przewody na których zmienia się polaryzacja. A może nie mam centralnego zamka?
Może ma to związek z alarmem, który jest odłączony?
Może ma to związek z świerszczącym chyba przekaźnikiem gdzieś w okolicach deski rozdzielczej?
Robert
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
charger
Moderator
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 458
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 19:40, 27 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
skrzeczący przekażnik czesto jest przyczyna uszkodzonego centrlnego zamka. Wymien i powinno chodzic. a centraly zamek ma każdy windstar
Ostatnio zmieniony przez charger dnia Nie 19:40, 27 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RobWan
Kierowca
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:05, 27 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Ale on skrzeczy podczas jazdy. Ale oczywiście sprawdzę. Dzięki.
Robert
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
charger
Moderator
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 458
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 22:07, 27 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
to tym bardziej jest walniety jak skrzeczy podczas jazdy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darioso
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 23:20, 27 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Opowiem Wam coś zabawnego apropos centralnego zamka.
Wracam z synem z zakupów w markecie, kupiłem 5l baniak z płynem do spryskiwaczy, załadowałem się i ruszamy. Po około 3 minutach zbliżam się do skrzyżowania a tu jak nie zacznie zapie...ć wszystkimi zamkami. O Matko Święta mało zawału nie dostałem
Biorę pilot klikam wte i wewte, kicha zapierdzielaja dalej. Stoję na światłach, gaszę na chwilę autko i ponownie zapalam. A zamki dalej....
No, ku...a myślę jebnęło elektronikę na amen. I nagle olśnienie ...
Wrzuciłem płyn na tył, zlewej strony stał na zbiorniku gazu. Potem przesunął się na zakręcie i spadł z butli. Oparł się tak szczęśliwie, że cały czas dotykał włącznika po lewej stronie tylniej klapy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|