|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xfce
Pasażer z pierwszego rzędu
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 23:05, 08 Maj 2015 Temat postu: Check engine |
|
|
Zapaliłą mi się spory czas temu lampka Check Engine.
Dostałem taki odczyt z komputera:
P0153 Sonda labda (rząd 2, czujnik1) - BEZWŁADNY
P1405 Recyrkulacja spalin-różnica ciśnień1 - Błądny przepływ
P1000 Testy Systemu OBD - Proces nie został zakończony
P1512 System przł. param. kolekt. ssącego - Komponent zamknięty
Co się może dziać złego ?
Bo z powyższych opisów niewiele rozumiem...
Generalnie Windstar jeździ jak zwykle - kwestia że lampka po skasowaniu zaświeciła się znowu po przejechaniu około 30km - lub około 30 minut
I żeby było ciekawie kodów takowych nie ma na tej stronie - wiadmo czemu może tak być ?
http://www.windstar.fora.pl/manuale-poradniki-linki,36/dla-zainteresowanych-kody-bledow-obd,343.html
Auto nie ma i nie miało nigdy instalacji gazowej.
Ostatnio zmieniony przez xfce dnia Pią 23:11, 08 Maj 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiesiu
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 8:42, 09 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Ta recyrkulacja spalin się zajmij bo to może mieć wpływ na pracę sondy. Może coś się przyblokowalo w kolektorze,może spadł jakiś wężyk od sterowania zaworem lub od czujnika ciśnień,albo też sam czujnik uszkodzony,ale jak go sprawdzić to nie wiem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Phil
Kierowca
Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3miasto Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:53, 09 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Sonda stoi, więc pewnie do wymiany. Na gazie nie byłoby różnicy, a na benzynie możesz mieć zbyt bogatą lub ubogą mieszankę.
EGR zazwyczaj jak padnie to nie działa i nie ma objawów poza checkiem. Możesz zobaczyć czy plastikowo-gumowe wężyki podciśnienia w komorze silnika są git.
A to ostatnie to błąd zaworu IMRC, ale nie wiem jak to wygląda i gdzie się znajduje.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SETA
Klubowicz
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 1101
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pyrlandia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:57, 09 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Mi świeci od 5 lat. Niby sonda, a sonda dobra. No i niby coś z paliwem.
Olałem to i jeździ jak jeździł. Mechanicy też powiedzieli, żeby się nie stresować.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamyk6666
Kierowca
Dołączył: 01 Maj 2013
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zagłębie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:55, 12 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
ewentualnie przepływomierz, jakbyś chciał sondy to mam 2 na 100% sprawne od wini II 3,0
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|