|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Berttone
Nowy
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:27, 30 Kwi 2013 Temat postu: Czary? |
|
|
Wini nie chce zapalić, jest iskra, idzie paliwo, rozrusznik kręci silnikiem, wymieniony czujnik wału, czujnik wałka rozrządu, silniczek krokowy, kable, świece, cewka. Silnik na początku roku miał robione głowice i chodził jak nowy. Co za cholera? Załamać się można! Nawet mechanik skapitulował...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SETA
Klubowicz
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 1101
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pyrlandia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:24, 01 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Jakie błędy pokazuje komputer ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Berttone
Nowy
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 2:17, 02 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Tu jest kolejny problem, bo jak powiedział elektryk - auto nie chce się skomunikować z komputerem. Mechanik wymyślił, że przestawił się rozrząd, podobno jest tam jakieś koło bakielitowe i chce wyciągać silnik. Jestem załamany, bo wszystko wokół silnika jest praktycznie nowe, idzie paliwo, jest iskra. Przy kręceniu rozrusznikiem słychać strzały (na benzynie). Objawy przed usterką była takie jak przy uszkodzeniu silniczka krokowego i był przedmuch przy mocowaniu rury. Więcej nic nie wiadomo. Gdyby auto jeździło, pojechałbym do innego mechanika, a tak znowu laweta i laweta i laweta...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Berttone
Nowy
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:43, 03 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Ruch tu taki, że nie nadążam z czytaniem...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SETA
Klubowicz
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 1101
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pyrlandia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:13, 03 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Windstary się nie psują, to i ruch mały.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mario1975monza
Klubowicz
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Złoczew (Łódzkie) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:39, 04 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
rozrzad raczej marne szanse ma na przestawienie jesli juz sie przestawil to nie powinno byc cisnienia na tlokach -przez pokrzywione zawory niech pomierzy cisnienie i bedziemy myslec dalej, moze byc sciety klin na kole z ,ktorego bierze czujnik impulsy do podawania dawki paliwa i iskry
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Berttone
Nowy
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radom Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 0:09, 07 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Niestety, mechanik uważa, że wszystko zrobił dobrze, wałek jest OK, czujnik OK, ciśnienie w tłokach prawidłowe, jego zdaniem przeskoczył rozrząd nie robiąc żadnych szkód, bo (cyt.) "są długie popychacze", ale on nie ma czasu na dalsze zabawy, bo trzeba wyciągać silnik i zajmie sobie na długo stanowisko, itp., itd.
A ja, co? Mam wozić Winniego na lawecie po mieście? Straciłem cierpliwość, utopiłem kupę kasy w nowych częściach, a dziś rozmawiam ze złomiarzami, żeby wzięli ode mnie ten samochód... To koniec...
Może ktoś chce ode mnie to auto, bo w Radomiu nie ma chętnych do naprawy. Złomiarze rozbiorą go na części, a ktoś z głową może mu przywrócić życie i cieszyć się jeszcze długo jazdą (chcę 2500 zł). Ja mam chyba zbyt dużego pecha. Oto krótka, niezwykła historia mojego Winniego:
- 6 stycznia - zakup, auto zadbane, po wymianie silnika
- 7 stycznia - gaśnie, nie można jechać, pierwsza laweta
- styczeń - wymiana przewodów, świec, cewki, nowe przewody hamulcowe
- styczeń - nowe wszystkie amortyzatory, nowe sprężyny przód
- początek lutego - tłok zaczyna walić w głowicę, druga laweta
- początek lutego - rozwalony wał i panewki, wymiana silnika
- luty - "nowy" silnik zapowietrzony, świece zalane, trzecia laweta
- luty - nauczyłem się odpowietrzać silnik, jeżdżę z walniętą uszczelką
- marzec - remont głowic, planowanie, nowe uszczelki
- marzec - zastąpienie ławki kapitanami
- marzec - rozleciał się rozrusznik, czwarta laweta
- kwiecień - rozszczelniła się rura wydechowa, falują wolne obroty, problemy z rozruchem
- kwiecień - zgasł, nie można uruchomić, piąta laweta
- maj - ???
Koszty? Łatwo policzyć, ja nie chcę się denerwować...
Ostatnio zmieniony przez Berttone dnia Wto 3:11, 07 Maj 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 8:31, 08 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Współczuję, a dobry mechanik bez rozbierania silnika powinien stwierdzić czy się przestawił rozrząd czy jakaś inna przyczyna. Widzę że jest potrzebny porządny program do połączenia się z kompem i rozwiąże to Twoje problemy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zuku19
Nowy
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:54, 10 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
To jeśli można pociągnę dalej temat , ponieważ ten wini jest teraz w moich rękach
Więc tak,dziś dostałem się do rozrządu, ponieważ sprawdziłem na jednym cylindrze fazy i tu zdziwko tłok idzie w dół i otwiera się zawór wydechowy
, problem mam taki że nie mogę się doszukać na necie schematu ustawienia kółek rozrządu , logicznie myśląc znaki powinny się pokryć obu kół razem , bo na obudowie nie ma żadnych znaków , może mi ktoś pomóc w tej kwestii ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:23, 11 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Jak w miarę tanio wyrwałeś to auto, to teraz kup inny silnik (o tej pojemności co jest u ciebie) i wymień. Będzie to najtańsze rozwiązanie, a ten z auta zostanie na ewentualne części. Nie wiadomo co za mechanik w nim maczał swoje palce i co nawyprawiał. Kiedyś już robiłem ASB z takiego auta i coś na ten temat mogę powiedzieć. Silnik najlepiej abyś mógł sprawdzić jak działa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|