|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Phil
Kierowca
Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3miasto Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:00, 14 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Panowie, nie jest dobrze. Nie wiem ile jeździłem z niesprawną pompą wody. Tzn. ciekła od dawna, ale kilka dni temu zauważyłem, że zaczęła hałasować.
Po wymianie pompy nie szło odpowietrzyć układu. Udało się tylko mniej więcej. Pozostał taki problem:
Silnik się nagrzewa, przewody robią się bardzo twarde, w zbiorniczku wyrównawczym nawet na wolnych obrotach widać pojawiające się pęcherzyki powietrza i to jeden z drugim.
To pewniak, że uszczelka pod głowicą?
Niech mnie ktoś zastrzeli. Auto kupione do pracy, a zamiast zarabiać na siebie to tylko od początku roku pochłonęło już mniej więcej 1700 złotych. A mamy dopiero połowę lutego! I jeszcze skrzynia czeka na remont, nie wiem co robić.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SETA
Klubowicz
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 1101
Przeczytał: 1 temat
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pyrlandia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:01, 14 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Pozbywać się taj padliny jak najszybciej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Phil
Kierowca
Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3miasto Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:32, 14 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
I nawet jakbym dostał za niego 4000 zł to co ja kupię za te pieniądze? Tym bardziej, że potrzebuję duży samochód.
A złość potęguje fakt, że wszyscy pisali, że 3.0 problem głowic zazwyczaj omija. W końcu silnik cały żeliwny. A tu taka niespodzianka Mam jeszcze nadzieję, że to uszczelkę wypaliło, a nie jakieś pęknięcie.
Teraz dwa pytania na początek:
Czy w 3.0 trzeba wyciągać silnik żeby dojść do tylnej głowicy? Wiem, że 3.8 nie trzeba, ale o 3.0 nikt się nie wypowiadał.
Drugie pytanie. Taki kpl. uszczelek jest coś wart?
[link widoczny dla zalogowanych]
Bo cena bardzo przyzwoita.
I ktoś pisał, że przy UPG obowiązkowo wymieniać olej i płyn chłodzący. Prawda to? Bo wtedy dojdzie u mnie uszczelka miski olejowej, a do 3.0 kosztuje 120 zeta, przecież to jest szaleństwo.
Będę wdzięczny za odpowiedzi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patryczysko
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Sob 18:46, 14 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Dużo ubywało ci płynu, jak ci ciekła pompa?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Phil
Kierowca
Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3miasto Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:26, 14 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Ciężko określić, bo nie wiem kiedy dokładnie zaczęła cieknąć. Powiem tak, przez 10 tys. km dolałem ze 2,5 litra płynu, ale część z tego poszła na odpowietrzenie, bo zaraz po zakupie zmieniłem płyn.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Phil
Kierowca
Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3miasto Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:51, 16 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Byłem u dobrego fachowca od amerykanów z Gdyni. Za całość 1400 zeta, ale w sumie chyba trzeba będzie doliczyć jeszcze uszczelniacze zaworowe, głupio byłoby ich nie ruszyć.
W każdym razie cena chyba niezła, z tego co widziałem w którymś temacie na forum.
A Windstar na razie jeździ. Ino szarpie i gaśnie, ale jeździ
Ostatnio zmieniony przez Phil dnia Pon 19:52, 16 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|