|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiesiu
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:29, 12 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Planowanie to zawsze wchodzi w grę przy takich cenach, tyle że ono więcej niż 300zł za głowice nie kosztuje (a w tej cenie jest zawsze i sprawdzenie głowic czy są ok).
Max 600zł za zrobienie 2 głowic w specjalistycznym zakładzie, komplet uszczelek 600zł (chyba dobrze pamiętam?), płyn chłodzący i olej (200zł), nowe śruby głowicy (nie wiem ile kosztują) i reszta to robocizna która w tym silniku nie jest jakaś skomplikowana i mechanikowi starczy max jeden dzień pracy na to (gdyby miał od razu głowice przyszykowane przez zakład)
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
banshee
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubin , DLU Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:49, 12 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Za planowanie głowicy w moim 2.5td mech zawołał 400 ! Lat temu co najmniej 6 . Potem okazało się ,że w mojej nowej wtedy pracy robi się to usługowo więc podrzuciłem swoją ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
leszek
Kierowca
Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bialystok
|
Wysłany: Wto 22:07, 27 Wrz 2016 Temat postu: Głowice zrobione |
|
|
Wnioski:Wracając do poprzedniego kolegi to: zawsze się sprawdza szczelność+planowanie i ewentualnie docieranie zaworów. W przeciwnym wypadku to tak jak powiedział pewien kolega z forum to jakbyś sie wysral a dupy niewytarł.Cała ta woltyżerka trwała tydzień. Ten kto mówi,że to bułka z masłem to tego nie robił.Roboty jest dużo ale fakt,że dojście nie najgorsze.
Pośpiech absolutnie nie wskazany!!! Przy okazji wymiana oleju ,filtra i innych nie pewnych pierdołek. ale wszystko skończyło się zwycięstwem Pozdrawiam leszek
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
banshee
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubin , DLU Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:14, 29 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Ujmę to prościej : zdejmujesz głowice ,zawozisz je do zakładu specjalizującego się w regeneracji głowic , gotowe zakładasz a w międzyczasie masz czas na sprawdzenie tłoków , cylindrów , pierścieni , powierzchni bloku doktórych dolegają głowice . Możesz profilaktycznie wyczyścić przepustnicę , krokowiec i kolektor ssący , spuścić stary olej ... Po co masz zato przepłacać u mecha ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
leszek
Kierowca
Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bialystok
|
Wysłany: Pią 6:19, 30 Wrz 2016 Temat postu: Głowice zrobione |
|
|
Popieram w całej rozciągłości.Można też wybrac delikatnie nagar z przestrzeni między tłokiem a cylindrem. Ten brud lubi się zapiekać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Chrupek
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 15 Sty 2016
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:35, 01 Lis 2016 Temat postu: Re: Głowice zrobione |
|
|
Czy to samo się tyczy 3.0 ??
Bo rocznik 2000 dla silnika 3.0 wygląda inaczej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
janosik66
Nowy
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: zabrze Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:48, 16 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Naprawa chyba nie jest droga
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafaldrow
Nowy
Dołączył: 12 Gru 2016
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:32, 12 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Aby uniknąć psucia się uszczelek głowic trzeba regularnie sprawdzać stan techniczny auta Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
colorado30
Nowy
Dołączył: 28 Lut 2018
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:28, 07 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Czy komplet uszczelek do 96 roku 3,8 jest taki sam jak z 2003 roku?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
banshee
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubin , DLU Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:59, 08 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
To chyba zależy raczej od rodzaju tego 3.8 niż rocznika ?... A konkretniej od jego mocy . Tylko zgaduję ale tak mi się zdaje ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|