|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
leszek
Kierowca
Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bialystok
|
Wysłany: Sob 20:53, 10 Wrz 2016 Temat postu: Demontaż uszczelek glowic |
|
|
Witam! czy da się wymienić uszczelki pod głowicami bez wyciągania silnika? Pozdrawiam leszek
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiesiu
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:53, 10 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Bez problemu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
leszek
Kierowca
Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bialystok
|
Wysłany: Nie 8:58, 11 Wrz 2016 Temat postu: Uszcelki |
|
|
Ta od strony atrapy to tak ale kurcze ta od przegrody?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
leszek
Kierowca
Dołączył: 25 Sie 2013
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bialystok
|
Wysłany: Nie 10:36, 11 Wrz 2016 Temat postu: Wymiana uszczelek głowic |
|
|
Ile kosztuje taka naprawa?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Chrupek
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 15 Sty 2016
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:00, 11 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Ceny zależą od warsztatu i często są z kosmosu , raz dzwoniłem do jednego warsztatu w Katowicach spytać cenę 3 tysie z czego połowa to robocizna.
Tak więc lepiej mieć znajomego mechanika który na pewno zrobi to w sensownej cenie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiesiu
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:00, 11 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Nie sądzę że w 3.8 jest dużo ciasniej niż w 3.0 więc wnioskuję że bez problemu też tamta glowica, u mnie po zdjęciu kolektora wraz z wtryskiwaczami miejsca zrobiło się pełno, a do tego miałem zdjete plastikowe podszybie na którym są wycieraczki.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
banshee
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubin , DLU Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:56, 11 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Sorka , ale gdzie widzicie problem ? Zdejmujesz wycieraczki , podszybie i masz wszystko na wierzchu ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiesiu
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:32, 11 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Te silniki są banalne jeśli chodzi o wymianę uszczelek pod glowicami, cena wg mnie przekraczającą 1500zl to drobna przesada
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Chrupek
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 15 Sty 2016
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:08, 12 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Ceny bywają kosmiczne bo większość mechaników "boi" się amerykańskich samochodów
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
banshee
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubin , DLU Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:20, 12 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Wiecie co ? Wymiana uszczelki pod głowicą to banał , problem tkwi gdzie indziej . Trzeba zadać sobie " zajebiście ważne pytanie " : dlaczego się zepsuła ta o była ? W końcu to nie to samo , co gumowa tulejka w zawieszeniu że trzeba co kilka tysięcy kilometrów wymieniać . To nie jest część , która ma wytrzymać 1000 km i wymiana . W mojej starej Sierrze 2.5 td wymieniałem uszczelki 8 razy w ciągu trzech lat ! W końcu powiedziałem dość i zabrałem głowicę do pracy , rozebraną wcześniej do gołego , i dałem frezerowi do splanowania . Musiał zebrać 0,14 mm zanim uzyskał płaską , jednolitą powierzchnię wymaganą do prawidłowej pracy silnika i samej głowicy . Przy okazji docieranie zaworów itd . Uszczelka ,którą wtedy założyłem, wytrzymała 3 lata i około 80 tyś kilometrów . Potem znalazł się chętny i sprzedałem Sierrę . Możliwe , że kosmiczne ceny od mechów opiewają nie tylko na samąwymianę uszczelek , ale też na planowanie głowic i ich mniej lub bardziej zaawansowaną regenerację . Spytajcie swoich mechów , co wchodzi w skład ceny .
Ostatnio zmieniony przez banshee dnia Pon 22:21, 12 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|