|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vidi
Kierowca
Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:27, 17 Wrz 2008 Temat postu: Dziwne odpalanie |
|
|
Witajcie mój Winny znowu pokazuje Po odpaleniu na etylince ksztusi się nie chce ciągnąć do przodu.Na gazie wszynio O.K Jakieś propozycje?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
charger
Moderator
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 458
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 1:02, 18 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
sprawdz regulator cisnienia paliwa, zdejmij wezyk, i zobacz jak bedzie chodzil
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vidi
Kierowca
Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:29, 18 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Zapomniałem dodać że na paliwie po szybkim dodaniu gazu i puszczeniu pedała obroty spadają i gaśnie na gazie tego nie ma.Co do wężyka może to odznaczać zatkany filterek?Mój mechec nie chciał go wymienić, mówił coś o jakiejś zardzewiałej opasce i obawach że może potem ciec paliwo.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
charger
Moderator
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 458
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 18:51, 18 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Co do wężyka może to odznaczać zatkany filterek?Mój mechec nie chciał go wymienić, mówił coś o jakiejś zardzewiałej opasce i obawach że może potem ciec paliwo. |
eee o czym Ty piszesz?
regulator ciśnienia paliwa jest na listwie wtryskowej pod maska.
Na zdjeciu zaznaczylem go strzałka, zdejmij wezyk ktory wchodzi z gory...
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ford-windstar
Nowy
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:06, 04 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Witam. Jestem tu nowym forumowiczem i chciałbym sie podpiąć do tematu. Mam podobną sytuację, tyle tylko, że Fordzik chce odpalić - ma taki zamiar, bo na ułamek sekundy załapuje - ale zdycha po chwili. Dalsze kręcenie rozruchem nic nie daje. Dotąd zawsze palił idealnie. Po ostatnim rozruchu troszkę się przytykał - dławił na gazie, ale po kolejnej próbie rozruchu - już klapa. Obecnie po sprawdzeniu połączeń bystrym moim okiem nic nie widzę, aby się na przykład urwało. Świece wymieniłem, bo i tak już na nie był czas. Bez jakichkolwiek rezulatów. Zauważyłem dziwną sprawę, bo każdy pytany przeze mnie elektryk i mechanik z serwisu robi wiiiieeeelkie oczy, że po naciśnięciu odpowietrznika, który znajduje się na magistralce - szynie wtryskowej, podczas rozruchu silnik zapala! Leje się paliwo z tego zaworka, ale silnik zapala i pali dopóki się trzyma ten zaworek wciśnięty. Czy takie objawy mogą świadczyć o za dużym ciśnieniu we wtryskach z powodu na przykład zapchania (zacięcia) regulatora ciśnienia? Czy da się go jakoś wyczyścić? Rozebrać? Dodam, że jest on firmowany przez Boscha. Silnik 3.8L V6 205KM z 96 lub 97 roku - nie wiem dokładnie, bo były właściciwel go wymienił i nic mi o tym nie powiedział - stwierdzam to po typie alternatora. Pozdrawiam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ARACLE
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SKWIERZYNA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:59, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
może być uszkodzony ten regulator i jest za duże ciśnienie i wtryski nie mają siły sie otworzyć, nie wiem czy jest to możliwe ale wszystko na to wskazuje
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ford-windstar
Nowy
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 10:58, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Dzięki za przyznanie racji, a przynajmniej brak stwierdzenia, że w złym kierunku szukam usterki. Wczoraj zrobiłem próbę: zamiast regulatora podłączyłem rurkę PCV. Po zapłonie motorek pięknie pracował, tyle tylko, że troszkę mi wyrzuciło paliwa - nieszczelny skrót i leciało w okolice alternatora - bałem się o ewentualny zapłon benzyny poza silnikiem...i dlatego po kilku sekundach wyłączyłem zapłon. Jest to potwierdzeniem, że coś nie tak z tym regulatorkiem. Teraz kolejny problem: gdzie takiego szukać? Pytałem po różnych hurtowniach, sklepach i serwisach, ale nic z tego! Regenerować togo chyba nie można, bo jest zaciśnięty na połączeniu. Oznaczenie regulatora: FORD F4TE-9C968-BA, 0 280 160 756. Znalazłem bardzo podobny (z wyglądu identyczny), tyle tylko, że zamiast F4TE ma F4SE oraz zamiast BA ma AA (dokładnie jest tak: F4SE-9C968-AA). Czy ktoś wie, czy ma to znaczenie? Proszę o odpowiedź, bo już mi majtki opadają ze stresu i zmęczenia w poszukiwaniach właściwego regulatora.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
charger
Moderator
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 458
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 13:24, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
nowy jest nie do kupienia
szukaj na allegro w windstarach przeznaczonych na czesci
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ford-windstar
Nowy
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:42, 06 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Poszukując regulatora trafiłem telefonicznie do wyspecjalizowanego warsztatu w którym gościu powiedział mi, abym przyjechał z tym regulatorem, to coś się dobierze. Zrobiłem tak i od razu fachowy rzut oka i stwierdzenie szefa warsztatu, że jest to 2.5 atm regulator. Urusł w moich oczach, bo widziałem w nim znawcę tematu. Dotychczasowe rozmowy kończyły się stwierdzeniem: NIE MA! Po dalszych oględzinach padło stwierdzenie, że najlepiej będzie, jak go przetestuje sprężonym powietrzem i się zobaczy, jakie będą wskazamia ciśnieniomierza. Tu kolejne zaskoczenie: regulator sprawny. Otwiera się przy właściwym ciśnieniu. Szybki wniosek szefa: to będzie na 100% zrypany lub rozregulowany czujnik temperatury! Rozregulowany - znaczy potencjometr źle ustawiony. Zła informacja podawana jest do sterownika o temperaturze otoczenia (chyba silnika) i wtryskiwacze mają zły czas otwarcia (wtrysku) i dlatego nie mogę zapalić silnika. Przyznaję, że moja wiedza jest zbyt mała, aby tę info zweryfikować, ale wydaje mi się prawdopodabna. Czy macie jakieś sugestie w tym temacie? Czy i gdzie szukać tego czujnika temperatury (chodzi o umiejscowienie na silniku lub jego okolice)? Czy jest to czujnik chłodnicy? A gdzie szukać tego potencjometru do regulacji czujnika temp.? A może nie dociera do rwgulatora ciśnienia paliwa podciśnienie z kolektora - jest tu dwuobiegowy regulator. Może to podciśnienie źle działa na regulator? Jak poprzenio - proszę o sugestie i pozdrawiam wszystkich.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ford-windstar
Nowy
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:48, 06 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Mój Ford Windstar to 3.8L GL 205KM z 1995 roku (karoseria), a silnik z 1996 lub 1997 roku (były właściciel nie pochwalił się o tym fakcie) i ma LPG Romano RIS
Ostatnio zmieniony przez ford-windstar dnia Sob 22:50, 06 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|