|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:23, 07 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
w moim masa jest podłączona do skrzyni i po lewej do śruby alternatora
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
franio123
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grudziadz
|
Wysłany: Pon 9:26, 09 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
u mnie masa idzie zaraz z aku do silnika grubym kablem i jakieś cienkie gdzieś tam sobie idą jeszcze. masa wygląda na mocne połączenie. rozmawiałem ze znajomym i powiedział że jak się to dzieje tylko przy włączonych wiatrakach to mogę mieć coś z ładowaniem że w tym momencie nie wyrabia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:50, 09 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
możliwe ale mało prawdopodobne bez ładowania też powinno ładnie chodzić
może wiatraki robią zwarcie?
A może moduł od wiatraków szaleje
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xpocisk
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecinek Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:49, 09 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Czy falowanie obrotów może mieć coś wspólnego z pompą wspomagania? Moja standardowo wyje strasznie, ale jest coś jeszcze gdy na postoju lub podczas parkowania krece kierownica to skacza mi obroty i właśnie rwie do przodu (lub do tyłu). Olej mam strasznie zasyfiony (masakrycznie) i jutro zabieram sie do wymiany. I teraz czy da się stary olej wyciągnąć bez rozkręcania niczego (strzykawką może czy jakoś? (tak jestem laikiem w tych sprawach)) czy mogę tam wlać dextrona III co mi go dwa litry jeszcze od wymiany w skrzyni zostało (2 litry starcza?)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:27, 10 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
odkręć powrót od pompy załóż jakiś Szlufik żeby nie zrobić zasłony dymnej i zapal silnik rusz lekko kierownicą aż usłyszysz potem zalej nowy olej dwa litry starczy a oleju trzeba kilka razy dolać
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:02, 10 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Po głębszym zastanowieniu się nad problemem nie mogę wykluczyć uszkodzonej uszczelki pod głowicą a wentylatory włączają się przy wysokiej temperaturze silnika i w tym samym czasie puszcza uszczelka a silniczek krokowy podbija obroty żeby silnik nie zgasł
sprawdź świece jak wszystkie dobrze palą to ja się mylę i problem tkwi w czym innym
a jak któraś źle to uszczelka
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
perkuter
Kierowca
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zwoleń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:14, 10 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
A może lewe powietrze czyli podciśnienie jakie się wysmykło albo uszczelki kolektora ssącego?????
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:46, 10 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
lewe powietrze też możliwe tylko co z tym wentylatorem?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miłymirus
Klubowicz
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gorzów WLKp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:05, 11 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
A może klima się włącza i przez to falują obroty bo sprężarka np. siada a na wolnych obrotach to jednak klima to niezłe obciążenie daje dla silnika
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:43, 12 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
klimę bym wykluczył sprężarka daje obciążenie ale silnik sobie z tym radzi w moim wahnięcie obrotów jest ale minimalne
Sprawdź dokładnie układ ssący czy rura się nie zsunęła potem podciśnienia a jak nie pomorze to świece może nie uszczelka tylko cewka zapłonowa
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|