|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Martin
Pasażer z trzeciego rzędu
Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: K-lin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:29, 07 Lut 2010 Temat postu: HELP |
|
|
Witam panów po długiej nieobecności. Wróciłem zza granicy po pół roku;)
Windstar na mnie czekał, dodam, normalnie użytkowany ( na codzień ). Krótko mówiąc :
poleciał od razu do mechanika, bo nie miał przeglądu, zostały naprawione hamulce, wymienione 2 drążki kierownicze, ręczny, filtr powietrza.
Wczoraj leciałem od siebie (Koszalin) do Piły i z powrotem. Co dziwnego zauważyłem. Puszczam gaz, a obroty cały czas w miarę wysokie ( lekko powyżej 2 000 ) i wini cały czas delikatnie przyspiesza. Oczywiście da się go wyhamować ale nie tak powinno być. Odczuwam to na nodze, wciskając hamulec, ,,rwie" mnie lekko do przodu. Jak zatrzymam go do zera, pare razy aż podskoczył, harknął. Co więcej, raz to się dzieje a raz jedzie normalnie. Wszystko to obserwacje z tej jednej trasy. Ktoś ma jakieś pomysły ?
Znajomy zasugerował mi, że przy ssaniu jest elektromagnes i mógł on przymarznąć, zwilgotnieć. Wini stał 4 dni u mechanika i jeden dzień na dworzu przed domem ( garaż zsypany śniegiem ) przy minus 15 ,20, akurat w te dni. No i padało u nas trochę śniegu.
Na konsoli pali mi się ikonka silniczka, ale to od jakiegoś roku ( wyciąłem katalizator, bo mi się popsuł ) oraz ABS ( wyjąłem czujniki, też popsute, są strasznie drogie ... ).
Czekam na odpowiedzi, pozdrawiam !
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:50, 07 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
miałem to samo silniczek krokowy wymień i po sprawie
możesz taż spróbować prysnąć WD40
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Martin
Pasażer z trzeciego rzędu
Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: K-lin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:24, 07 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
w którym miejscu prysnąć ? Spróbuję WD a potem najwyżej kupię, pozdrawiam i dzięki za szybką odp !
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
-ŁUKASZ-
Pasażer z drugiego rzędu
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: szczecinek Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:34, 07 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
ja miałem podobny przypadek jak kolega który koniecznie chciał się przejechać winim przełączył tryb skrzyni bez odciągnięcia do końca dźwigni zazgrzytało już chciałem go zamordować nie pomagało gaszenie ale pomogło zdjęcie klemy-jak ręką odjął
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Martin
Pasażer z trzeciego rzędu
Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: K-lin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:52, 07 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Łukasz, spróbuję klemy zdjąć i zobaczymy co wyjdzie.
Wojtek11, mógłbyś mi wytłumaczyć gdzie mam popryskać tym WD ? Nie jestem za bardzo zaawansowanym mechanikiem ale postaram zrobić to samemu. Może jakieś foto byś pstryknął i zaznaczył ?
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:31, 07 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Silniczek jest to taki zawór znajduje się na kolektorze ssącym pod plastikową obudową odepnij wtyczkę odkręć dwie śrubki i pryśnij do środka WD40 tak zdrowo aż się umyje wytrzyj i przykręć z powrotem powinno pomóc
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Martin
Pasażer z trzeciego rzędu
Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: K-lin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:44, 19 Lut 2010 Temat postu: x |
|
|
Pomogło, przeczyściłem zakręciłem, zdjąłem klemy i podłączyłem wszystko na nowo. Działa jak na razie bez zarzutu.
DZIĘKI WIELKIE !
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krazowniksieci
Administrator
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 733
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: wodzisław śląski
|
Wysłany: Pią 23:36, 19 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
temat juz zadawałem problem miałem podobny, ale nie mam czasu sie zabrac za to.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Martin
Pasażer z trzeciego rzędu
Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: K-lin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 1:58, 20 Lut 2010 Temat postu: x |
|
|
Słuchaj, mi to zajęło / strasznie niecierpliwemu i niesprawnemu mechanikowi / jakieś 30 min w sumie. Jedyny problem to zdjąć osłonę i odkręcić śrubki. Potem WD 40 czy cokolwiek z tych sprejów, wyczyszczenie szmatą, śrubki, osłona. Koniec imprezy A działa ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|