|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:17, 19 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Ja zdejmuję lewe zawieszenie, opuszczam ile się da "sanki" pod silnikiem i skrzynia na zewnątrz w stronę lewego zawieszenia. Oczywiście wcześniej trzeba odkręcić wydech na elasrtycznym łącznimu za katalizatorami, zdjąć rozrusznik, poodkręcac wszystkie śruby łączące skrzynię z silnikiem. Podczas opuszczania należy pod silnik podłożyć jakieś zabezpieczenie żeby silnik nie spadł i nie zawisł na wężach i kablach, a "sanki na maksa do dołu i skrzynia wyjdzie, a jeszcze trzeba trochę podnieść nadwozie bo się nie zmieści pod podłużnicą. Najgorsza do zlokalizowania jest śruba pomiędzy blokiem silnika a skrzynią (trzeba dobrze przyświecić latarką rzeby ją zobaczyć)nie są też łatwe do odkręcenia trzy śruby przy prawym przegubie, ale te da się przeżyć. Uwaga przy wyjmowaniu skrzyni na gniazdo odpłyty sterującej i pozycjoner. Powodzenia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:54, 19 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
konkretna podpowiedź
Ile czasu może to zająć ?
sanki z silnikiem czy silnik podpierasz i zostawiasz na miejscu ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
diku
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 738
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stary Gierałtów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:03, 19 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Dobrze jest po odkręceniu śrub łączących silnik i skrzynię podwindować karoserię( czym wyżej tym lepiej, ale bez przesady) wtedy będzie łatwiej wysunąć skrzynię. Sanki odkręcasz od podwozia( są tam 4 śruby i opuszczasz na maks tyle ile pozwalają węże i instalacja elektryczna(dobrze mieć odrobinę luzu żeby czegoś przypadkiem nie wyrwać) podkładasz wtedy coś pod miskę silnika, odkręcasz poduszkę od skrzyni i puszczasz sanki ile się da. Co do czasu, to już zależy od wprawy, ja za pierwszym razem poświęciłem na całą operację około 7h, teraz wiem że potrzebuję na to tylko 3h. Potrzebny zestaw kluczy to 8,10,13,15,17,18, (chyba 19) i 24 do odkręcenia przekładni kierowniczej, bo inaczej nie opuścisz sanek. Jak jeszcze jakieś pytania to pisz, postaram się w miarę wiedzy podpowiedzieć.
Ostatnio zmieniony przez diku dnia Pon 22:11, 19 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek11
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 900
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:52, 20 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
dzięki za podpowiedź jak znajdę chwilę to się za to wezmę
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|