|
FORD WINDSTAR KLUB www.Windstar.fora.pl --- www.Windstar.Club.prv.pl
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Patay
Nowy
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 10:34, 23 Lis 2015 Temat postu: Montowanie turbiny |
|
|
Witam wszystkich serdecznie mam do Was pytanie drodzy forumowicze. Chciałbym zamontować turbosprężarkę do Ford Windstar II, silnik 3.0, 148KM. Dużo czytałem na stronie warsztatu autoryzowanego Melett Bosch Diesel Service u Pawlika [link widoczny dla zalogowanych] cała masa bardzo ciekawych artykułów o turbosprężarkach warto poczytać. Czy ktoś z Was montował może turbinę? Jaki jest koszt takiego zabiegu? Chętnie poczytam wszelkie rady na ten temat. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez Patay dnia Pią 21:18, 25 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiesiu
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:41, 23 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Nawet jeśli by Ci się ta sztuka udała to się skrzynia rozleci w moment, lepiej kup auto z silnikiem 3.8
Ostatnio zmieniony przez wiesiu dnia Pon 11:41, 23 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
techniks-2
Kierowca
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hamburg Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:14, 23 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
banshee
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubin , DLU Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:37, 23 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Przeróbka kolektora dolotowego , przeróbka kolektora wydechowego , dodatkowe smarowanie turbiny bo bez tego nie zdążysz się nią nacieszyć , sterowanie turbo-boostem , tak w bardzo wielkim skrucie ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patryczysko
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Wto 8:57, 24 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Jeszcze w większym skrócie: to co zapłaciłeś za samochód, to tyle samo wpakujesz w turbo
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiesiu
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Mar 2014
Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:57, 24 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
I dlatego napisałem że taniej, szybciej i pewniej będzie zmienić na sztukę z mocniejszym seryjnym silnikiem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Phil
Kierowca
Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: 3miasto Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:53, 25 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Jak mam być szczery, to 3,8 ze swoimi bodajże 204 koniami mechanicznymi wcale nie urywa dupska.
A nawet jakby z 3.0 zrobić 250KM (hehe), to fabryczna skrzynka jest tak wolna i nieprecyzyjna, że szybka jazda tym autem jest wątpliwą przyjemnością.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patryczysko
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Czw 9:17, 26 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Phil napisał: | Jak mam być szczery, to 3,8 ze swoimi bodajże 204 koniami mechanicznymi wcale nie urywa dupska.
A nawet jakby z 3.0 zrobić 250KM (hehe), to fabryczna skrzynka jest tak wolna i nieprecyzyjna, że szybka jazda tym autem jest wątpliwą przyjemnością. |
Zgadzam się z tobą. W naszych samochodach skrzynia strasznie blokuje moc silnika i nie pozwala mu się dobrze rozwinąć. Do tego dochodzi jeszcze masa samochodu, no i opór, jaki stawia buda podczas jazdy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
banshee
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubin , DLU Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:22, 26 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Reasumując : jeśli chcesz popalić głupa na światłach to kup Calibrę lub Lancera . Windstara konstruowano dla innych celów i dla innych kierowców ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
franio123
Mistrz Kierownicy Windstara
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grudziadz
|
Wysłany: Pią 21:14, 27 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
mam 3,0 w nowej budzie i na przyśpieszenie jak i prędkości nie narzekam. bardzo dużo samochodów już zostawiłem na światłach ale...tylko i wyłącznie na gazie z shella. próbowałem juz chyba wszystkich możliwych stacji i ten gaz jest naprawdę power. Na gazie ze stacji brico w ogóle nie chciał jechać. ledwo się toczył. shellowski jest trochę droższy, ale za to mniej go spali i ma naprawdę wóz kopa.
w necie znalazłem też taką opinię:
Opinia o układzie napędowym:
po prostu rakieta i komfort przy ruszaniu lub w potrzebie dodatkowo posiada ja nazywam dopalaczem over drive reduktor biegu o jeden niżej bez względu na prędkość jaką jedziesz potrzebujesz wystrzelić wciskasz i jedziesz
faktycznie to tak działa? jeszcze nigdy z tego nie korzystałem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|